Inlägg från: Guardian Angel 07 |Visa alla inlägg
  • Guardian Angel 07

VI från Linköping

Hej på er!
    Nu är jag tillbaka har haft fullt upp...imorgon är det sista strålbehandlingen weee, äntligen!!! Den här dagen har jag längtat så fruktansvärt mycket efter och nu är den äntligen här
    Hoppas allt är bra med er och hoppas ni hade trevligt på fikan idag

• Guardian Angel 07

Familjetrollet: Tack Det är bara bra med oss, Nathalie gör framsteg hela tiden vi har varit på öppna förskolan två gånger dne här veckan och hon tycker det är sååå roligt jag med för den delen
    Jag kommer vara med den 30:e september. Har till och med blivit erbjuden två biljetter till bröstcancergalan så jag och min mamma ska gå
    Hur mår du och din familj?

• Guardian Angel 07

Firstandhappy: Tack! Allt väl?

• Guardian Angel 07

Mammatill4a: Den kommer ut sista september Det ska bli kul att se sig själv i tidningen hur mår ni idag?

Leos och Vincents mamma: Mm, jag såg det också, eller det var en kompis som sa det så jag kikade i affären

Firstandhappy: Hur mår du idag?

• Guardian Angel 07

NU är jag KLAR!!! Jippi och hurra för mig *skryta lite* ikväll ska jag och maken fira med lite vin och god mat och efterätt har fått jättefina blommor idag och en ursnygg diamantring av min familj (maken, mina föräldrar och mina bröder) fast den åker intepå fingret förens imorgon då det är min första behandlingsfria dag de har graverat in "Bra kämpat"
    SÅ nu är jag sååå lycklig och nu ska jag bara njuta av livet!

Kram på er!

• Guardian Angel 07

Familjetrollet: Skönt å höra att allt är bra med er det är tidningen "Mama" som jag är med i
    Hmm, kryper och kryper, nja hon kommer upp i krypställning och drar sig sen framåt, så inte riktigt krypning men på på väldigt god väg...hon ser ut som en säl när hon kryper eller hur jag nu ska förklara det ser iaf väldigt kul ut och hon är såå duktig, hennes ben vet att dem ska gå framåt för det klarar hon galant, men hon har inte riktigt greppat att armarna också ska förflytta sig framåt samtidigt svårt att beskriva hur hon gör, får spela in en filmsnutt med henne så får du se sen

Vad har ni haft för er idag?

• Guardian Angel 07

Leos och Vincents mamma: Tack så mycket det har varit otroligt kämpigt men nu är det äntligen över Hur har ni haft det idag?

Har ni tänkt ha någon fikaträff nästa vecka? Någon som är sugen?

• Guardian Angel 07

Leos och Vincents mamma: Åå, skönt med mys allt bra med barnen?

• Guardian Angel 07

Mammatill4a: Tack själv, alltid lika trevligt att träffa er mm, hon växer på så det knakar, vi var till bvc i måndags, då var hon 73 cm lång och vägde 8,5kg lång, ståtlig och helt underbar tjej och lilla Alma är lika söt som vanligt självklart ses vi imorgon, det ska bli roligt! Hur går det för henne på förskolan?

• Guardian Angel 07

Mammatill4a: Vi kan inte bli mer stolta än vad vi redan är allt går så fort med henne det är så skönt att hon har kommit över fasen när hon var blyg för en del andra människor vad härligt att det går så bra för Alma på förskolan att hon har Liam där har nog hjälpt henne en hel del, måste kännas tryggt för henne!
    Vad ska ni göra till veckan då?

Svar på tråden VI från Linköping