Inlägg från: Skorpan08 |Visa alla inlägg
  • Skorpan08

VI från Linköping

MammaTillEKNS skrev 2008-08-25 12:46:20 följande:
    Hej på er!
    Jag kan inte fika på fredag, en kompis kommer hit då så jag får följa med en annan gång
    Idag kunde tyvärr inte vår hemhjälp komma då en nära anhörig till henne är jättedålig ville inte ha någon vikarie då vi är vana att ha en och samma hela tiden. Vi har därför städat själva idag, gick hur bra som helst håller på att tvätta mattor för fullt nu
    Hur har er dag varit?
    Vad duktiga ni är!

Jag kan inte heller på fredag. Jag har oftast lättare på fm.
  • Skorpan08

i får gärna gå och fika utan mig. Jag överlever
    Jag har över lag lättare på fm.

• Skorpan08
    Familjetrollet skrev 2008-08-26 10:35:43 följande:
    ja vädret är så trist numeravad ska hitta på idag?här ska man ev in till tornby under senare eftermiddag o shoppa prylar.behöver nya krukor,ramar mm mm till rummet som nu är under total fövandling från golv till tak.vet npn en bra sida med billiga barnbårder?
    Jag ska ut till Ikano senare i em. Ska hämta 13-åringen i skolan 15.20 sen åker vi ut. Hon behöver lite smågrejer. Blir kanske bara hon och jag, om maken hinner hem får han en em med sin dotter.

Vet ingen sida med barnbårder, sorry.
  • Skorpan08
    Familjetrollet skrev 2008-08-26 10:56:42 följande:
    ja barnbårder är svåra att få tag i.har sett en fin men 240 spänn för 5 meter känns som rena rånet.rummet är stort så man behöver minst 12,5 m.vi har kollat alla tapetaffärer utom den allra dyraste affären.
    vill ju inte ha en tantbård i ett barnrum
    Har du kollat på Rusta? Dom har flera barnbårder från 99:-.
  • Skorpan08
    Familjetrollet skrev 2008-08-26 14:05:48 följande:
    det är mjuka dockor.som heter bla: lala poo tinkywinky och en till som jag inte minns namnet på.jag lägger in en bild starx
    Hur stora är dom? Vad ska du ha för dom?
    Elin älskar teletubbies, bara skrattar när hon ser dom.
  • Skorpan08
    Familjetrollet skrev 2008-08-26 14:11:01 följande:
    en del skrattar,pratar,sjunger.de är hela.det  är stora mellan och små tubbisar.jag inboxar dig
    ok
  • Skorpan08
    Familjetrollet skrev 2008-08-27 08:00:21 följande:
    välkommen hit till vårt glada och trevliga gäng.ni får ha en bra dag här ska man vila.tydligen åkte vår familj på kräksjukan igen.även kompisarna till barnet har kräkts.så nu ska jag ta och vila liteSkorpan08 kan vi ta teletubisarna en annan dag?känner mig inget kry pga illamående o febern
    Visst kan vi göra det! Jag undviker gärna magsjuka om jag kan.
    Krya på er!
  • Skorpan08

Leos och Vincents mamma skrev 2008-08-27 09:37:59 följande:

Är det nån som vet om det finns några bebisaktiviteter att gå på här istan under hösten?Förutom babysim då Nåt som inte kostar skjortan heller..Skulle så gärna vilja göra nåt ensam med Vincent när Leo är på dagis..vi ska gå på babycafè sen i oktober, men skulle gärna vilja gå på typ babysång eller nåt oxå.Men det är säkert på nån av de dagarna som Leo inte går på dagis..
    Vad är babycafé för något? Aldrig hört talas om det.
Svar på tråden VI från Linköping