VI från Linköping
hej på er nu är jag tilllbaka inte varit inne på ett bra tag hoppas allt är bra med er själv har man börjat skolan kramar på er alla
hej på er nu är jag tilllbaka inte varit inne på ett bra tag hoppas allt är bra med er själv har man börjat skolan kramar på er alla
varför lades den gammla tråden ner för
Familjetrollet
minns jag inte fel heter dom tinkywinky, lala, poo och dipsy eller tipsy något sånt tror jag mig minnas..
är det någon som kan förklara vad som hände med den gamla tråden
okej man kan du skicka det till min inbox vill gärna veta vad som hände då jag inte är inne så ofta eftersom jag börjat skolan så vill jag kunna hålla kontakt med er men funkar ju inte om trådarna läggs ner ju....
smileymalin välkommen hoppa in bara det gjorde jag
hadee gärna följt med på fika men jag har skola då
nu hittade jag er igen nju är jag tillbaka hur är det med alla
hoppas ni får roligt på er fest tyvärr kan man inte följa med
händer idag då för er???
själv ska jag opereras efter lunch ska de två sista visdomständerna ut inget jag direkt ser fram emot kan jag säga och ont kommer masn ha en veckan framöver och allt jag får äta är soppa och barnmat på burk
hur är det med er här inne då själv är jag svullen som bara den leker hamster efter operationen
hej hej hur är det här inne då???
hej är det någon som läst till undersköterska eller behandlings assisten här inne som har boken "utvecklingsstörning och andra funktionshinder"
hej hej hur är det med alla här då... glada nyheter för mig i alla fall klarat både psykologi a och psykologi b med betyg G på en vecka
nu blir jag snart knäpp....
mensen är en vecka sen och det har den aldrig varit innan kommit samma datum i ett och ett halv år gör ett test och det är negativt vad ska jag göra.....