Inlägg från: thelifesaviour |Visa alla inlägg
  • thelifesaviour

VI från Linköping

Får ytterligare en linköpingsbo vara med och pladdra? :)

• thelifesaviour

Huh. Nu har jag cyklat till skäggetorp och tillbaka. Det var kallt. Och blött!

• thelifesaviour

Familjetrollet: bor i Valla, vid gamla linköping. egentligen var det nog rätt varmt, men när det regnade i ansiktet blev det lite kyligt. :)

• thelifesaviour

Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-08 15:04:01 följande:

Afrodite, om du gillar grekiskt! Jag verkligen älskar den restaurangen.
    Ja! Afrodite är bra, lika så Olympia! :)
    Grekiskt. Åh. Vill äta!
  • thelifesaviour

Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-08 15:10:15 följande:

Ja, jag blev oxå såå sugen nu! Olympia har blivit dåliga.
    Har de? Sist jag var där var det jättebra.
    Så synd om det är så. :(
  • thelifesaviour

Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-08 15:20:20 följande:

Ja, alla tycker ju olika iofs Men jag o min sambo älskade att gå till Olympia förut, men när vi var där för några månader sen så tyckte vi inte att servicen var bra, maten var inte lika god som vanligt, inga grönsaker som man fått förut o det var väldigt lite mat. Så vi blev besvikna.
    Det låter ju inte alls bra. Hoppas att de bara var en dålig kväll helt enkelt. :)
  • thelifesaviour

Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-08 15:26:31 följande:

Ja, man får hoppas det.Vi kommer dock att gå till Afrodite i fortsättningen. Älskar verkligen deras ugnsrostade vitlökspotatis.
    Låter gott!
  • thelifesaviour

Familjetrollet, i ryd då? gissar jag. :)

• thelifesaviour

Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-08 16:04:01 följande:

Ja, jag med..vi kanske skulle ta en kväll längre fram i höst sen som vi går ut o äter, alla här i tråden som vill
    Vilken idé!
  • thelifesaviour
    Apipoulai skrev 2008-09-08 17:29:57 följande:
    Jag gillar thaimat bättre än kinamat, thai är mer kryddad. Kinamat är bara friterad och smakar inget just... iaf känner inte min smaklökar något.Grekiskt är toppengott! Afrodite är favoritrestaurangen (men där är jag lite jävig). Grekiska kolgrillsbaren funkar också, den är mindre "fin", eller vad man ska säga. ;)
    Thaimat är klart bättre, det håller jag med om. :)
    Kolgrillsbaren har jag aldrig tagit mig in på, tänkt luncha några gånger, men det blir liksom inte. Är det värt det?
Svar på tråden VI från Linköping