Inlägg från: Maria84 |Visa alla inlägg
  • Maria84

VI från Linköping

Missat att det blivit en ny tråd helt men nu har jag hittat hit tack vare Malin

Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127
  • Maria84
    Cacan skrev 2008-09-04 21:05:06 följande:
    Bor alla i stan? Ingen som bor söder om stan på landet?
    Här är en till som inte bor i stan, bor mitt ute i urskogen Fast i Åtvidaberg.
  • Maria84
    Firstandhappy skrev 2008-09-04 22:04:03 följande:
    huan ja, det är mitt ute i urskogen
    Menade att vi bor utanför Åtvidaberg mitt ute i skogen Bara skog vart man än tittar
    Och jag är sååå nöjd med det, lantmänniska som jag är. Tur att man har träffat en likasinnad.
  • Maria84

Cacan - det låter skoj det där, men med min kondis skulle jag förmodligen vara helt död efteråt och knappt orka köra hem

Den andra tråden är inte aktiv vad jag vet ialla fall utan alla hamnade här.

• Maria84

Haha jo det är ju det Och nog har jag ett antal kilon som måste bort och jag hade tänkt få bort dem tills nästa barn som jag hoppas inte dröjer allt för länge.
    Har inte läst så jättenoga på din hemsida vad det innehöll?
    Har ju min rygg och mina knän att tänka på.

• Maria84

Kanske skulle göra det

Sitter och kollar på SACT-filmen, så bra

• Maria84

JennyoPatrik - vad kul med UL. Har ingen erfarenhet av säte tyvärr men de försöker väl vända rätt mot slutet om det skulle vara så att han inte vänt sig tillrätta om jag inte minns fel. Och han har ju lite tid på sig också.

Vilket väder det var idag! Urtrist ju! Ska ju iväg sen och ev byta bil, så jag och barnen ska vara hos min lillsyrra i Norrköping under tiden. Hade ju hoppats på bra väder så man  hade kunnat gå till en lekpark men icke, så nu har jag inte en aning om vad vi ska hitta på. Finns inte så mkt att göra i deras lägenhet direkt.

• Maria84

Vad ni har skrivit idag!

SKorpan - duktigt av dig! Här blev det bara lite gjort innan och efter att vi hade varit i stan.

Sumerlove - så det är det du har gjort, funderat på vad du gjort efter vad det stod på din msn. Vad skönt att det snart läkt ihop helt!

Här tillbringade jag fm med att städa undan lite här hemma och fixa ordning lite. Och sen drog vi till stan där det bla inhandlades nya blommor, leksakslådor, kläder och lite annat.
    Måste ta och fixa ordning lite mera imorron för på måndag flyttar ev en liten valp in här hemma. Ska iväg och besöka dem imorron och går allt som det ska så kommer de hit med honom på måndag. Så då blir det fullt spring här hemma

• Maria84

Summerlove - Förstår att det känns skönt! Jag hoppas att det läker ihop väldigt snart!

• Maria84

Vad ni skriver
    Här har vi en fullspäckad vecka, är nåt varenda dag! Eller nåt, vissa dagar är det uppbokat från morron till kväll. Fredagen är visst den enda dagen hittills som jag inte har nåt inbokat men det hinner nog ändra sig skulle jag tro.

Trist väder men jag har passat på att vara ute lite medans Lucas sovit.

Svar på tråden VI från Linköping