Inlägg från: Mandarin |Visa alla inlägg
  • Mandarin

VI från Linköping

Hej

Jag var i den här tråden förut när vi var gravida och när bebbarna var små. Iallfall så ska vi flytta och jag tyckte att jag känner igen tjejen som ska flytta in i "vår" lägenhet, tängkte att hon kanske var/är i den den här tråden. Våra minsta är jämmn gammla (9 månader)hon har en pojke och en tjej på 2år.
    Någon som känner igen sig?

• Mandarin

Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-04 09:41:47 följande:

Vi ska till ikano idag o kolla lite, sen blir det veckohandling på Maxi. Blev sugen på att åka till Karlssons o titta lite, men det får bli en annan dag.Vilka är det nu som kommer på fika imorgon??Så att jag vet om det blir nåt
    Undrar om jag/vi också får komma?
  • Mandarin

Vi= Linn, Alex och jag. Leo kommer väl var hemma? annnars lämmnar jag Linn hos farmor. Om vi får säklart.

• Mandarin

Ville bara seja tack för fikat och för en trevlig stund.

• Mandarin
    Familjetrollet skrev 2008-10-05 19:59:31 följande:
    ush vet hur illamåendet kan vara.den sista graviditeten hade jag fruktansvärt svårt illamående.fick till slut medecin ,men den hjälpte inte.jag var mer eller mindre medvetslös pga illamåendet.
    Jag känner igen mig så väl, blev inlagd flera gånger. Mig hjälpte det när jag fick dropp och kunnde bryta crikeln. Sedan vart det gradvis bättre från v 14 men bra modde jag aldrig.J ag fick en diagos hyper nånting = extremt illamående.
    Det tråkiga och permanenta skadan blir ju på tännderna min tandläkare brukar fråga om jag har annorexia/bullimi... förstog inte vad han pratade om. Men nu vat jag vad vad han syftar på. Så borsta tännderna jätte ofta....
  • Mandarin
    Familjetrollet skrev 2008-10-05 19:59:31 följande:
    ush vet hur illamåendet kan vara.den sista graviditeten hade jag fruktansvärt svårt illamående.fick till slut medecin ,men den hjälpte inte.jag var mer eller mindre medvetslös pga illamåendet.
    Jag känner igen mig så väl, blev inlagd flera gånger. Mig hjälpte det när jag fick dropp och kunnde bryta crikeln. Sedan vart det gradvis bättre från v 14 men bra modde jag aldrig.J ag fick en diagos hyper nånting = extremt illamående.
    Det tråkiga och permanenta skadan blir ju på tännderna min tandläkare brukar fråga om jag har annorexia/bullimi... förstog inte vad han pratade om. Men nu vat jag vad vad han syftar på. Så borsta tännderna jätte ofta....
  • Mandarin

Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-05 20:17:36 följande:

Just det, någon glömde ett stort paraply utanför våran ytterdörr.Ett som det står Ikea family på.
    Ja, det är min hämtar den sedan. Det är jag i ett nötskal
  • Mandarin
    Firstandhappy skrev 2008-10-14 12:06:43 följande:
    igår när jag stod och väntade på lapplisan såg jag posten komma o då var väl klockan runt 1 halv 2 ca..
    Japp, vi fick en lapp för ett tag sedan om att posten skulle komma senare nu.
  • Mandarin

Jag måste bara styta lite idag har lilla Alex stått själv utan stöd flera ggr. Mammma är stolt han är nju bara 9 månader ju
    Själv har jag inget sålt idag men vi var och hämmtade en barn grind. Nu slipper vi jaga henne i trappan. Sälde min bärsele på tadera för över 1000kr det var ett bra pris då jag bara blev erbjuden 800kr som max när jag la ut den här under köp/sälj. Men de penngarna är nästan borta, har köpt massa fint till lillans rum.

• Mandarin

Psss..... Leos och Vincents mamma Det finns Nalle Puh sängklädder på jysk både till junior och vanlig säng. Såg även att det fanns en sänglampa med puh på Maxi 99:- såg fin ut. Ska nog ta en runnda dit någon dag.
    Det ska bli phu tema på lill tjejens rum

Svar på tråden VI från Linköping