• Fru T

VI från Linköping

Firstandhappy skrev 2008-09-27 15:33:09 följande:
    nej va naken istället, då får ju folk nåt annat att prata om istället för din ev graviditet..svar ja till alla, jag har nummer adresser o en mamma som kör, med i bilen kommer även sonen vara sen då pappan plötsligt fick åka o jobba extra.. suck.. kan jag ju inte bli lite smått berusad redan juh..
    hehe japp min enorma buske
    Åh vad jag längtar
  • Fru T

morron tjejer låter som ni hade kul igår ?

ja höll på att kräkas när ja skulle diska men det är väll smällar man får ta kan ju hoppas det fortsätter så ja slipper diska på ett tag för mannen är inte sen på att snappa upp vad ja reagerar på å inte å nu är han extra mån om att ja ska må bra

Asså ja vakna å hade suuper ont i natt har ju lite molvärk nertill tillåfrån men det här gjorde ondare ån när ja har som ondast vid mens (va ju så en kväll i veckan me) låg å fundera på om ja skulle ta å ringa Tedde men ja valde att inte oroa honom å lyckadess somna om efter ett tag...
     Asså ja vet ju att det är normalt att ha som mensvärk å att det är växtvärk men såå mycket?? kommer det en gång till ringer ja nog gynjoren å pratar me dom iallafall...

Nu mår ja bra iallafal... har börjat få en släng av illamående precis efter frukosten men det försvinner lika fort som det kommer...

aaahhh i morron blire ullared

Åh vad jag längtar
  • Fru T

Ja asså ja kan ju tillägga att ja är välldigt känslig för smärta, gillar det inte alls så ja KAN ha enn viss förmåga att överreagera lite...
    får komma på en bra lösning tills ungen ska ut

Åh vad jag längtar
  • Fru T

ja brukar göre en egen dipp som är den bäästa bakis dippen

2dl creme fraise (kan inte stava ja veet)
    1mtsk majonäs
    1mtsk olivolja
    prässad vitlök efter behov men ja brukar allt trycka i 2 stoora
    örtsalt

alla ingredienser går ju anpassa lite efter vad man själv vill mumma å godast tycker ja nog det är att dippa med OLW dillchips

Själv har man vart ute på en duktig promenad runt stångån *klappar på mig själv av beröm*

snart blire tacos här..

Åh vad jag längtar
  • Fru T

lagt in min första magbild me, svullen å fin.... det gäller ju att börja i tid

Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Fru T skrev 2008-09-28 16:46:46 följande:
    prässad vitlök efter behov men ja brukar allt trycka i 2 stoora
    klyftor alltså
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2008-09-28 17:00:26 följande:
    Fru T skrev 2008-09-28 16:47:14 följande: Mycket fint! :) Förresten, så undrar jag om jag glömde en sjal hos dig (svart), eller om den blev kvar någon annanstans på vägen. Haha.
    den är ju inte direkt lätt att dölja å framifrån blire ju ännu värre eftersom ja svankar så mycket...

inte sätt nån sjal men hojtar till om den skulle dyka upp..
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    playmate86 skrev 2008-09-29 06:56:51 följande:
    händer idag då för er???själv ska jag opereras efter lunch ska de två sista visdomständerna ut inget jag direkt ser fram emot kan jag säga och ont kommer masn ha en veckan framöver och allt jag får äta är soppa och barnmat på burk
    åh fyy din stackare, jag opererade ut min sista visdomstand uppe på tandkirurgen på sjukan för ett par år sen å det är nog den värsta upplevelsen ja haft i hela mitt liv. Dom ville inte söva pga att det bara va en tand så jag fick ligga vaken på operationsbritsen insvept i gröna operationsdukar å bet på en stor kloss så ja inte kunde stänga munnen, ja hade full panik å låg å grät mig igenom hela ingräppet där tandkirurgen inte va ett dugg försiktig och gick därifrån i chock med 5 stygn i munnen... Jag levde på soppa i en månad efter det kan ja säga...
    Jag hade inte tandläkarskräck innan men nu börjar ja nästan gråta bara ja tänker på att ja skulle behöva gå till tandläkarn..

Hoppas du fick en bättre upplevelse än mig!
    Åh vad jag längtar
  • Fru T

här är man nyss hemkomen från ullared, vi åkte hemifrån 5 i morse... fyra tjejer i en bil = en helt underbar dag

jag är tröööt

köpt på mig lite gott å blandat å kunde inte låta bli snuttefiltarna

nu har ja krypit ner i sängen, satt på tevin å lagt datorn i knät å här tänker ja tillbringa resten av min kväll...

Åh vad jag längtar
Svar på tråden VI från Linköping