-
Ja med har , men är aldrig inne ja och engelskan går INTE ihop.. så håller mig här inne svenska och bra. hihiCacan skrev 2008-09-18 20:57:35 följande:Någon mer som har facebook? -
Go fm på er alla..
Just nu händer de inte för mkt, har varit på affären och handlat lite nu på morgonen..
Sen efter 12 kommer syrran och kör oss ner till åtvid till kusin och kusin barn, får se om de bär av nån merstans..
Ikväll kommer de en kompis hit vi ska äta varmsörgåstårta och prata skit och umgås som vanligt.. Skulle velat gå på bio men känner just nu att ja inte orkar de, men de märks ju dagen har ju bara börjat
Går in i v 35 idag
-
Inte kul när de är fullt upp, ja tyckte då inte de var kallt ute, men mår ju som en kossa med så kan ju vara därför..hoppas på att må bättre efter helgen. annars tänkter ja ta upp de med min BM på onsdag..Familjetrollet skrev 2008-09-19 10:19:10 följande:halloj hoppas allt är bra med dig.jag skulle behöva gå till centrum,men hur ska man hinna det?skulle kunna gå nu,men det är så kallt ute.sen ska gubben skjutsa mina föräldrar til affären och sen ska vi handla själva.så idag är det fullt upp -
cocacarro: ja du de är en favvo som ja bara älskar, Men vi gör på vårat sätt
så här gör vi
*Polarbröd i 6 pack
*3-4 tomater
*riven el skivade ost
*bacon 2-3 packet,som man skivar ner i stekpannan tillsammans med purjolöken
*purjolök 2 st som man skivar ner i bitar
*Creme frachie 5 dl Blandar den med bacon och purjolöken
Lägger smeten mellan polarbröden ,överst ska tomaterna plus osten vara..
In i ugnen på 200 grader och ca 15 min till osten smällt bara för gott..
Hoppas du förstod lite av de ja skrev hehe inte så bra på att förklara.. -
ja halsbrännan är de med, men den kan ja klara av, nepp inga mer magbilder, skulle vilja men får ju endå inte in dem på datan så ja kan vissa upp den, så de får kvitta..hoppas på att bebisen kommer ut snartFamiljetrollet skrev 2008-09-19 10:42:01 följande:är det halsbrännan som spökar?har du tagit några mera magbilder?du har en supersöt bebismagehär har man klåda och ont i öronen sen flera dagar tillbaka.så denna vinter lär man nog ligga sjuk jämt i halsfluss,öroninflammation och bihåleinflammtion/infektion
två st i en otobertråd har ju redan fuskat och fått
ja med vill ju
-
De tycker ja absolut ni ska göracocacarro skrev 2008-09-19 10:55:14 följande:Thelifesaviour: Gå runt och kika är ju aldrig fel del heller. Fast oftast tycker jag att jag hittar mest fint när jag inte har pengar och sen när jag har pengar finns det inget fint längre, lite jobbigt Mammatill4: Låter jättegott, ska jag defintivt testa nån gång
-
Familjetrollet: självklart har vi haft en bra dag, varit i skänninge och firat almas gudmor och så var vi ju till ÖB och fyndade med hehe skoj att se er bil på när vi svänge in
M komentar hehe och där kommer grannarna
Imorgon ska vi ha lite mer hemma dag och städa och dona och mysa de är ju endå söndag;-P och på em blir de att hämta O hos mormor och morfar
-
hehe japp de var vi, kunde har blivit en ihopstötning, nej vars men endå hehe kul när man minst annar deFamiljetrollet skrev 2008-09-20 20:12:02 följande:synd att jag missade att se er.min gubbe såg inte er heller.men vänta, jag vet att vi mötte en röd bil precis på infarten så det måste ha varit ni juhär ska det städas o tvättas imorrn.sen blir det ev grillning på kolonin samt sätta upp lillans bård.men det blir nog till att ta det lugnt då jag lär få störtmens imorrn*suck*töserna tog det illa när jag berättade det du inboxade om.
tråkigt med mens, lär ju förhoopningvis få min rätt såsnart med, el så lär den dröja, ammar man var 4:de timme så dröjer mensen längre än om man ammar med längre mellanrum, när ja fått alma fick ja ju inte tillbaka mensen alls innan ja började med p-sprutan, så man får ju se denna gång..
ja de förstår jag men som sagt hade inget annat val.. men de är ju avstånd så man kan ju alltid hälsa på.. -
Alla ni som undrar vad jag och familjetrollet pratar om så tänker ja säga de i formuet oxå..
Vi har fått tag i en 5:a i åtvidaberg , så vi har bestämt oss för att flytta tillbaka , har fått lgh från den 1/12 och de känns rätt för oss att göra denna flytta för de blir en tryggare uppväxt för barnen. men kommer ju endå ha fortsatt kontakt med er här inne såklart
hoppas ni alla är förstående
-
ja nästan , denna 5:a är ju uppe i eksätter så de är ju på långbrotts sidan där man vill boMaria84 skrev 2008-09-20 20:29:43 följande:Mammatill4a - vad kul att ni flyttar tillbaka säger jag Samma område som ni bodde i tidigare eller?