-
de kan ja tänka migJePaLuLi skrev 2008-09-25 17:18:21 följande:Jaaa, det ska bli så kul!Jag bara räknar ner nu
men första tiden har du la fullt upp med upp plock mm , de tar ju sin tid oxå..men de är ju bara att hojta när du vill ses..
-
Go fm ..här hemma har man en trotig 5 åring som har hållt låda sen 7 imorse och inte vänder humöret på vad man än säger el gör..
Alma är på top humör och bara springer och gör bus, väntar p svar från O pappa om han kan hämta henne hemma idag för sj orkar ja knappt stå p benen..NU skulle ma verkligen behövt körkort...men som vanligt hör han la av sig i sista stund så man får stressa som en avlöning och komma försent till mötesplatsen mm,, fy känner att denna dag började ruttet ända från start
-
Lycka till med hela helgens bestyrSkorpan08 skrev 2008-09-26 09:32:34 följande:Hej!Här ska man göra 6 st tårtbottnar idag, har ju storkalas i morrn.Var på bvc igår med Elin. Hon hade väl inte vuxir så mycket denna gång men ligger ändå över kurvan. 68 cm lång och 7380 g i vikt.Ikväll ska vi städa hela huset så vi kan garnera tårtor i lugna ro i morgon fm.
och grattis till er 18 åring
-
Mm, man kan ju hoppas han hör av sig snart, annars får han allt hämta henne här iallfall, för ja tänker inte stressa med buss mm när han väll ringer typ säkert 5 min innan de är dags.. nepp lite bättring får de allt bli..Familjetrollet skrev 2008-09-26 10:32:47 följande:trist att O pappa inte kan höra av sig i god tid innan.här har man städat för fullt.resten ska städas när maken kommer hem.måste få bort de andra soffdelarna ur ena tösens rum.och snart kommer sonen igen och då blir det full fart.ska se om sonen ev ska träffa sin farbror som är på besök i sverige.sonen fick sin första kusin i maj som han inte har träffat ännu.det är extra kämpigt nu när sonen inte träffar sin pappa på ett bra tag framöver.vill inte gå in på det.men hans pappa är borta på obestämd tid.inte ens jag vet när hans pappa kommer hem igen.men jag vet att han får hjälp nu,hjälp som han verkligen behöver få.de senaste åren har bara sorg skett på sonens pappas sidamen mitt i all sorg så fick sonen en kusin som han ännu inte har sett, då farbror med sin fru och barn bor långt utomlands.så nu får man hoppas att de kan ses i år.
Skönt med nytt och fräscht i VR , skoj när allt är färdigt, hoppas L får träffa sin kusin då. här längtar man till kl blir 11 då man kan börja med maten, har varit en dålig mamma idag känner ja har inte varit ute med barnen , men benen och höfterna bär de inte, får la ev bli i em och hela helgen när de inte packas.. -
tack för de orden ,de var snällt..Familjetrollet skrev 2008-09-26 10:57:26 följande:du är ingen dålig mamma.du är höggravid och måste ju tänka på din hälsa oxå.barnen far ju inte illa av att vara inne en dag.v-rummet är som nån annans.golvet är så ljust nu och möblerna blev kanon och även gardinerna. starx ska man hämta lillan och bege sig förbi centrum och sen stora tösens skola. ja man får hoppas att sonen får träffa sin farbor.han behöver få ha kontakt med sin släkt på sin pappas sida.förr var det farfar som umgicks med sonen så ofta han kunde.men efter hans hastiga bortgång förra året så slets en av sonens stora hjältar bort.hans farfar var den finaste person jag någonsin har mött.det var många som tog farväl vid begravingen då.hela vreta kloster kyrka var full av arbetskamrater och släkt o vänner.hans farfar var en mycket älskad och omtyckt kyrkoherde/präst.livet måste gå vidare.men man märker att sonen inte alltid är så glad om man råkar prata om hans farfar och pappa.det är väldigt känsligt och det förstår man.hans pappa finns ju inte där för sin son.men jag hoppas att hans pappa en dag ska må bra och kunna få träffa sin son när han vill.hans pappa behöver all hjälp han kan få villket han idag får till slut.
Ja för er del är de ju skönt med nytt, ska allt komma över nåndag nästa v och kolla hur de blev, ta en fika
Inte lätt när barnen far dåligt när någon anhörig går bort, men har han fått chansen att prata med nån om de, kanske skulle vara skönt och bra för honom,
ha en skön promenad, nu står potatisen och kokar på plattan så ska l äta om en stund här.. -
hehe ja men de är som vanligt när man söker VC, men hoppas tabletterna hjälper lite iallfall..Firstandhappy skrev 2008-09-26 11:05:13 följande:nu har man vart på VC och fått en massa piller, läkaren hade ingen aning om vad som var fel med armen men vi hoppas väl på att det blir bättre, fick förbud att lyfta saker ca en vecka frammåt, jo jättelätt när man har småbarn hemma och är i full fart med att flytta.. *vissel vissel*Tack vad snäll du är, känns skönt att höra från andra, men som sagt jag brukar ju inte vara sån här så känns ju extra jobbigt nu när ja inte orkar göra ett skit, men nu har O pappa hört av sig så han kommer hit och hämtar henneGuardian Angel 07 skrev 2008-09-26 11:23:25 följande:Här är vi fortfarande förkylda Hoppas kunna kurera oss under helgen så vi kan gå på öppna förskolan på måndag Mammatill4a: Du är INGEN dålig mamma!! Du kan ju inte hjälpa att du inte mår bra! Va hemma och ta det lugnt, hoppas Olivias pappa kan hämta henne! Vad ska ni hitta på idag? Vi ska eventuellt åka och veckohandla inför nästa vecka, får se hur Peter mår när han vaknar.
så nu ska jag VILA efter maten..krya på dig så kanske vi hörs på öppnis på måndag
-
Tyvärr inte, men hoppas på att de löser sig för er snart, man vet ju sj hur de är om man har katter som inte trivs, fick sj placera om en katt engång och de funkade toppen..Fru T skrev 2008-09-26 12:35:39 följande:ååh snälla är det nån som bor på landet eller känner nån som bor på landet???Vi måste verkligen lämna bort en an våra älskade kissar, hon trivs verkligen inte inne!!Hon är öronmärkt och kastrerad!hon vill gätte gärna bo på landet där det kanske finns en lite lada eller stall (hon är född i stall)Passar inte som innekatt då hon har börjat visa sitt missnöje med att kissa på ställen hon inte ska kissa på. Har gätt henne fler chanser men inser att det går bara inte Snälla hjälp oss.. Vill inte behöva avliva henne hon är bara ett år.Hon är hundvan!
Håller tummarna för er -
Hehe, vilken tur ja inte ska med ut då, för här kommer man aldrig att bli snyggthelifesaviour skrev 2008-09-26 13:36:26 följande:Oh. Ja, man måste ju vara snygg imorgon också, det hade jag nästan glömt. :) -
de är nog för att du inte sätt mig i resl life än...thelifesaviour skrev 2008-09-26 14:05:29 följande:Det tror jag inte på!hoppas du hittar nåt att ta på dig till er fest imorgon, blir lätt avis men orkar inte med allt spring så bättre ja sitter hemma el rullar fram i egen takt..dinana skrev 2008-09-26 14:07:22 följande:Fasan också.. .vill också vara finklädd imorgon.. får hoppas att de finns något till mig imorgon. Skall till tornby med sambon... kanske ner en sväng på stan också...FAN FAN FAN...Nu tog äntligen lite ork till mig och gcik och köpte cykelslang till min cykel.. tror ni inte att jag fick helt fel storlek och modell.. bad om en cykelventil och 26x1,75... så nu skulle man vara duktig och sätta dit den.. och ingen passar.. ? Avskyr nog biltema från och med nu... Jag frågade till och med personalen.. de skulle hjälpa mig.. men ändå får jag fel... *gaah*
hehe ja de är biltema likt , hoppas de löser sig med din cykel.. -
skriver ett kort inlägg medans ja kommer åt en data
hehe grannens
Har då inget Bredband då uppsägningen redan gått igenom
, och liten har de inte blivit nån heller..
Men nås på mobilen alla som har mit nr.. för att ta en fika el umgås lite..
//Malin