VI från Linköping
Jennyopatrik: så sant så, jo allt är bara bra här ute och sätter på vinterdäcken nu, el ja snart behövdes pumpas först. Men snart är de på och då är man säker om man skulle behöva åka iväg på natten. Hoppas allt är bra med er oxå .
Jennyopatrik: så sant så, jo allt är bara bra här ute och sätter på vinterdäcken nu, el ja snart behövdes pumpas först. Men snart är de på och då är man säker om man skulle behöva åka iväg på natten. Hoppas allt är bra med er oxå .
Här var de då dött. Sj händer de inte mkt här idag. Softa och gilla läget att bebis inte vill ut till kylan alls. Igår em gjorde vi infall och åkte till ikea och köpte vr lampor, Skit snyggt blev de. :)
Jennyopatrik: stackars dig gumman. Med tanke på dina sd och bäcken tycker jag med du ska ringa in för kontroll alternativ bara prata och lyssna på vad de har att säga. Så ni kan vara lugna sen, här är det Skit idag, hängt tvätt och olivia målar resten av familjen är på folkrace och sj bara går man här och tycker synd om sig sj att inget vill hända, ska fan se till att vädra ordentligt och möblera om lite, för nu skiter jag i allt man inte ska el får göra vid foglossning och ikväll blir det av med att göra 100 sit ups el nåt:)
Vi är just hemkomna från affären, de var ju skönt väder ute iallafall:) jennyopatrik: hör av dig när du pratat med förlossningen så jag vet vad de sa. Gärna med ett sms kollar ju inte så mkt i tråden. Marayah:ja nu förstår man ju hur du hade det, hoppas bara inte på att få gå över 2 veckor iallafall. Hoppas ni får en skön promenad
Jag kan nog oxå vilken dag som helst, inget inplanerat förutom bm på tisdag fm,
Här ska man inte göra så mkt idag, ta hand om Skit ungarna och dona i lgh gå ut en sväng senare så de får leka av sig mig. Ev kommer en kompis efter att hon slutat sitt jobb, men de märks ju. Hur var och när blir de fika de överlåter jag till er så märks de om jag kan vara med el ej.
Marayah: grattis till marko:) sa till liam att han fyllde år i morse och han ville åka till er på en gång. Sa att vi får ta de en annan dag, märks ju om marko får dela sin födelsedag med vår skrutt el om de blir bm imorgon. Gjorde lite sit ups förut, känner lite i ryggen inget mer, men har fått lite mjölkiga flytningar är det normalt? Sj fattar jag nada. Annars blir de mer sit ups under eftermiddagen ha ha
Go morgon på er alla. Här har man legat vaken en timme och bara rullat runt i sängen och tänkt. Ingen bebis har kommit och känner inga symtom på de heller så de kan ju kvitta. Ska la ta och gå upp här och se om man får i sig lite frukost, bebis har sparkat på ett tag och gjort mig hungrig:) alltid nåt. Ha en bra dag alla skriver igen när jag varit hos bm.
Nu har man kommit från bm, allt var bra med den lille, hjärtljud på 148, sf mått på 38 och järnvärde på 116 kors i taket. Fick tid till bedömning den 13 och ev igångsättning den 14, men man kan ju hoppas det lille vill ut av sig sj och snart. Men ioförsig går ju en vecka fort oxå:)
Skorpan08 och maria84 :tack så mkt. Hi hi ja denna lille är visst en envis typ, men läste på mvc att de är mest pojkar som bestämmer sig för att gå över tiden;) man kan ju alltid hoppas. Önsketänkande som bara den. Ingen som vill komma på fika imorgon? Dörren står öppen hela dagen, bara att höra av sig el hojta här inne. S