Inlägg från: Leos och Vincents mamma |Visa alla inlägg
  • Leos och Vincents mamma

VI från Linköping

Här är man uppe med tuppen trots att det är helg..vi håller på o städar nu det sista, sen ska vi äta frukost o sen iväg på kalas till en kompis som fyller år. Efter det så kommer mina föräldrar o min bror hit, de ska äta middag här o umgås o sova här tills imorgon o då ska vi till busfabriken innan de åker hem..

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325

Vi sitter o kör wii just nu, mario kart, min bror hade med sig det..skitkul ju
    Jag vill ha ett eget wii o wii fit till det, det sägs att man går ner bra i vikt på det, men ska man köpa allt det så kostar det ca 3500 kr..kanske får ta o önska oss det i julklapp

Vi har spenderat tre timmar på busfabriken nu, jättekul
    Nu ska det lagas mat här innan mina föräldrar o bror ska åka hem..

dinana: Skulle jag kunna få låna ditt wii fit bara för nån dag, så att vi får testa hur det är, ifall det är värt att köpa det. Vi har fått låna brorsans wii nu så det är bara själva fit spelet så att säga som jag behöver låna

JePaLuLi skrev 2008-11-02 18:11:58 följande:
    Nån som har ett bra tips på farsdagspresent??
    Jag har beställt en tröja från www.gladagrodan.se
    Det står Världens bästa pappa på den, jättefin
    Kostade 169 kr o fraktfritt var det.

Fika i veckan? Jag kan när som istort sett, förutom onsdag.

Kom på att jag inte kan på torsdag heller, för då ska jag på babycafè. Men måndag, tisdag o fredag kan jag
    Kanske fredag är bäst egentligen för alla, eller jag vet inte..det får ni andra bestämma i så fall

dinana skrev 2008-11-02 21:10:40 följande:
    Jag kan alla dagar utom måndag.. som jag vet. Är ungarna lediga från dagis på onsdag?
    Leo är inte det, eller han ska vara det iaf iofs för hans mormor kommer hit då.
    Maria84 skrev 2008-11-02 23:07:46 följande:
    Här kommer det nog att bli en rolig natt. Lucas har vaknat ett antal ggr sen han gick och la sig vid 8 så det är nog ungefär så natten kommer att fortsätta. Så jag kommer nog vara lagom pigg imorron för just nu mår jag uselt och sambon kan inte ta honom heller för han ska upp tidigt imorron. Ska slänga mig i sängen nu och hoppas på att få lite sömn, men med den hostan och förkylningen som Lulle har blir det nog inte så troligt.Har annars haft en trevlig helg, umgåtts med min familj väldigt mkt. Men så natten till idag då så har Lucas blivit sjuk så mindre kul.
    Vad jobbigt Men säg till din sambo att han får hjälpa dig ändå även om han ska upp!
    Min sambo hjälper alltid till på nätterna. Iofs sover ju Vincent hela nätterna, men OM han skulle vakna så är det sambon som tar honom varje gång, trots att han går upp till jobbet på morgonen. Jag menar jag får ju inte sova längre än han iaf på morgonen o sen är jag i full gång hela dagen jag med, så därför har vi sagt att han går upp på natten, om det behövs. Man måste ju hjälpas åt
    Maria84 skrev 2008-11-02 23:13:47 följande:
    Jo det brukar han i vanliga fall. Men han är otroligt seg om morrnarna och så ska han upp extra tidigt imorron så då brukar det vara ännu segare. Sambon är ingen morronmänniska
    Ok.
    Nu ska vi gå upp o sova. Har spelat mario kart på wii nu hela kvällen sen barnen somnade, är såå kul Hade vi vetat att vi hade fått sova hur länge som helst imorgon så hade vi suttit uppe hela natten
Svar på tråden VI från Linköping