• Anonym (6)

Killen glömde min födelsedag.

Jo, det håller jag med om men han kanske trodde att "oj, fyller du år, förlåt" var samma sak som grattis.
    Jag tänker spontant på killen som trodde att "Oj, vad mätt jag är" betydde samma sak som tack för maten, om någon kommer ihåg den tråden.

lillamy1975 skrev 2008-08-24 15:53:03 följande:
    Man har väl i alla fall rätt att vänta sig ett litet "grattis på födelsedagen", även om man inte känt varandra så länge! Men det är kanske i tidigaste laget för presenter... men som sagt, LITE besviken skulle jag nog också vara om han inte ens kan säga "grattis"!
  • Anonym (6)

Ja, det förstår jag. Men han verkar ju uppenbarligen inte tycka att det är lika viktigt. Själv hade jag lagt det på minnet och letat efter fler tillfällen då han inte verkar bry sig om mig. Fanns det fler, skulle jag fundera på om vi skulle vara ihop. Vem vill vara ihop med någon som inte verkar tycka att det är viktigt att göra något gulligt för sin tjej?

Anonym (sårad) skrev 2008-08-24 16:00:31 följande:

Jag förväntar mig inga dyra presenter och har slutat fira min födelsedag. Inte så att jag får presenter av andra. men jag är väl en hopplös romantiker och vill väl att just med killen skall det vara speciellt. Önskar väl att han hade tänkt ut något speciellt för att fira liksom.
Svar på tråden Killen glömde min födelsedag.