är jag löjlig??
Jag och sambon väntar vårt gemensamma barn i november, han har två sen tidigare och jag har två sen tidigare och jag kommer inte att använda något som våra andra ungar haft. Dels har jag inget kvar från mina (lite kläder har jag sparat men inget annat) dels så vill jag att vi ska skaffa saker till VÅRT barn. Inte använda sånt som de (eller jag o fd) valt ut tillsammans osv och det har ingenting att göra med hans fd som person för hon är helt ok. Så nä jag tycker inte du är löjlig.
Och för övrigt ja, sängen de haft åkte ut när vi varit tillsammans ett tag, men även min gamla åkte. Vi skapar vårt liv med alla våra (mina & dina) barn nu och då har jag inte lust att ha det som hon tyckte om det. Dels har vi inte riktigt samma smak, dels så är det en fråga för mig om att det ska kännas som mitt hem också och inte som jag är en inneboende i hennes fd hem. Kan tillägga att min sambo har full förståelse för alltihop. Vi har behållt huset eftersom det är ett bra hus i ett bra område, men nu gör vi det till vårt genom ändringar.