• gubealol

Svart läcker tapet?

Har tänkt att tapetsera om i vardagsrummet och är grymt sugen på en svart tapet.. vart hittar jag de lite mer udda coola tapeterna? Vill inte ha samma som alla andra.. tanken är att de övriga väggarna ska vara vita så det är alltså till en fondvägg.
    De får inte vara svindyra heller..

• Svar på tråden Svart läcker tapet?
  • pr32

Midbec har många såna. Vi har en i svart/silver.

Det är de små dagliga grejorna som gör livet så spektakulärt.
  • gubealol

Sa genast googla! Låter läckert.

• Toodels

Svart e döösnyggt. Precis tapetserat i sovrummet, svart och så en svart-silvrig fondvägg och de blev helt sjukt snyggt. Betalade 200 kr rullen för min tapet, men det var det värt! Jag köpte allt på Fabö.

• pr32
    Toodels skrev 2008-08-24 19:33:42 följande:
    Svart e döösnyggt. Precis tapetserat i sovrummet, svart och så en svart-silvrig fondvägg och de blev helt sjukt snyggt. Betalade 200 kr rullen för min tapet, men det var det värt! Jag köpte allt på Fabö.
    Våran gick på 795:-/rulle....
  • pr32

Såhär ser våran ut:

• gubealol

Snygg, men inte min smak. Har precis skummat igenom sidan, hittade ingen svart, men därimot en vit jag tyckte var riktigt snyggt, gillar när det är vitt och vitt men mer eller mindre glansig.

pr32 skrev 2008-08-24 19:37:49 följande:
    Såhär ser våran ut:
  • gubealol

Låter snyggt! Ska genast googla på fabö.

• gubealol

Vad är det för märke på tapeten?

• Toodels
    Svar på #5
    Inte min stil, men de vart snyggt!

När jag menade svart, menade ja heelt svart utan några mönster.
  • Toodels
    Svar på #8
    Inte en susning. Men helt okej tapeter, för ett rimligt pris.
  • SatuSv

Jag köpte skit snygg tapet från rusta,99kr rullen,svart m silverblommor på.Har som fondvägg i v-rummet.

• Tanroky

Älskar tapeterna som decor maison gör. såååå snygga:)
    Har flera tapeter ifrån deras kollektion

• gubealol

Var till målaraffären idag och hittade många superfina men svindyra. Runt 1000:-/rullen. Silvriga med svart sammet! Så snyggt!!

• mmiaa

Vi satte en svart tapet på en vägg i vardagsrummet, de andra väggarna är vita. Bild finns i mitt galleri. Tapeten kommer från Designers Guild och heter Cloisonné Noir.

Svar på tråden Svart läcker tapet?