• Beckah82

Har du världens sötaste barn? ALLVARLIGT & ÄRLIGT nu.

Jag har söta barnoch skulle inte vilja ändra en kvadratmillimeter på deras kroppar, men jag har inga problem med att se deras skavanker heller jag vet att Victor har jättestor mun och är fult spinkig. Jag vet att Alvin har stor näsa och krokiga öron

Men för mig är se supersöta ändå.

Dock kan jag absolut se att andra barn är sötare. Då och då springer man på sånna där docksöta barn som man nästan svimmar för de är så fina. Sötare än mina med andra ord.

Är jag knäpp?

Verkar som typ alla andra har världens sötaste barn enligt dem själva...

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-25 09:38

Oj vilken intressant tråd

Tänk att så många på allvar tycker att deras barn är sötast i hela världen. Världen är ju ändå bra stor...

När man tittar på barnen till mammorna i tråden är det jättefestligt.

"världens sötaste barn" är allt från fula till supersöta sockerbitar men mammorna själva ser inte detta

De allra allra flesta barnen i tråden är totalt alldagliga. Visst, söta men absolut inget speciellt. Folk i närheten, släkt och vänner tycker säkert barnet i fråga är supersött på riktigt men för oss andra är det bara en vanlig unge, sorry!

Vissa barn är rent fula...så man undrar hur mammans ögon är skapta

Några enstaka är sockersöta dockor men samtidigt försvinner en bit av det söta när mamman skriver "Herreguuuuuuuuuud JA min dotter/son är det sötaste som världens skådat".

Som sagt...intressant tråd
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du världens sötaste barn? ALLVARLIGT & ÄRLIGT nu.
  • anettef

min son är absolut sötast, bara att titta i mitt galleri :p

• Elinne

Helt ärligt, jag tror verkligen att folk är avundsjuk på mig för att att min son är så söt

Nä, skämt å sido. det finns många söta barn men ens egna är det ju ändå något speciellt med och det tycker nog alla föräldrar!

• Beckah82
    anettef skrev 2008-08-24 19:33:41 följande:
    min son är absolut sötast, bara att titta i mitt galleri :p
    Men allvarligt nu alltså. TYCKER du det eller säger du så bara för att man måste?
  • kärålajn

Han ÄR sötast! :)

ღ Äntligen! Nu har vi världens goaste OLIVER hos oss! ღ 08-04-02
  • snappi81

Tycker nog att min är den sötaste jag sett på länge iallfall! Än har jag inte sett nån som slagit honom!

*För att komma vidare, måste man orka blicka framåt!*
  • Beckah82
    Beckah82 skrev 2008-08-24 19:35:20 följande:
    Men allvarligt nu alltså. TYCKER du det eller säger du så bara för att man måste?
    Har tittat nu och han är söt men...OJ vilken pudding till mamma han har så det var inte så konstigt 
  • amomentlikethis

ärligt så är min son sötast i världen, men visst finns det barn jag sett som faktiskt är sötare.

men å andra sidan har jag sett fler som inte är lika fina som honom. så han bör ju vara en av de finaste i alla fall

• HelenaM
    Beckah82 skrev 2008-08-24 19:32:17 följande:
    Jag har söta barnoch skulle inte vilja ändra en kvadratmillimeter på deras kroppar, men jag har inga problem med att se deras skavanker heller jag vet att Victor har jättestor mun och är fult spinkig. Jag vet att Alvin har stor näsa och krokiga öron Men för mig är se supersöta ändå.Dock kan jag absolut se att andra barn är sötare. Då och då springer man på sånna där docksöta barn som man nästan svimmar för de är så fina. Sötare än mina med andra ord.Är jag knäpp?Verkar som typ alla andra har världens sötaste barn enligt dem själva...
    Alltså, hur kan man säga att ens barn är fult spinkig? Hoppas de inte får höra detta från sin mamma... Finns så många sjuka kroppsideal där ute ändå som ger barn och ungdomar dåligt självförtroende
  • antons bejb

ja jag tycker helt seriöst att min dotter är den sötaste i hela världen. lätt.

Svar på tråden Har du världens sötaste barn? ALLVARLIGT & ÄRLIGT nu.