• Felicia6

Vad fan är detta? Äckligt ju

Vad ser det ut att va? Låg i påsen med räkor, men det ser inte ut som en räka precis.. Blää
    Gbp 26/2-08 || felicia6.blogspot.com
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-08 14:35
    Hej, nu har jag fått svar äntligen från kundtjänst

Tydligen är det en del av en Skäggsimpa som följde med i påsen och egentligen skulle ha blivit bortrensad. Dom ville ha min adress så skulle dom skicka mig ersättning per post skrev dom
  • Svar på tråden Vad fan är detta? Äckligt ju
  • MaddeMamman

blää

Tandkräm på min spegel.
  • therre

Usch vad ääääckligt!

Tror också det är något fiskrens.

Skriv sedan vad de skrev till dig!!

• Tessan85

det är troligtvis en bit av en bläckfisk. detta är normalt att sånt hänger med. detta har här hänt mej många gånger men jag är ingen fegis jag äter min räker endå

• NoXigen

Fisk huvud e ju delikates ju

• MaNiMi

Fick med en ful fisk i ett paket räkor, ringde bara upp kundtjänst (var ett annat märke) och fick kompensation för det.
    Var iofs inget fel på räkorna men både jag och kidsen blev lite nyfikna på vad det var för sorts fuling som hamnat med.
    Vanligt tydligen att de får med lite djuphavsfiskar och sånt.

• MaNiMi

Kanske ska tillägga att fisken vi hittade var intakt och inte alls såg sådär läbbig ut som i ts!

• Sagomamma
    isisisis skrev 2008-08-25 10:20:32 följande:
    Jag fick något som såg ut som ett anus en gång i en räkpåse!
    Haha, vad fick du för kompensation för det?
  • Felicia6

Hej, nu har jag fått svar äntligen från kundtjänst

Tydligen är det en del av en Skäggsimpa som följde med i påsen och egentligen skulle ha blivit bortrensad. Dom ville ha min adress så skulle dom skicka mig ersättning per post skrev dom

Gbp 26/2-08 || felicia6.blogspot.com
  • Caroline05

Lol. Ringde du och klagade? Vad sa du isåfall då?

"Hej xxxx heter jag, det är såhär att jag har hittat något som ser ut som ett anus i era räkor..."

Haha! Klockrent.

isisisis skrev 2008-08-25 10:20:32 följande:
    Jag fick något som såg ut som ett anus en gång i en räkpåse!
  • Marline

Vad är en skäggsimpa? Sa de vad för typ av ersättning du skulle få?

• Marline

Nej den var inte så snygg.. Hoppas du får någon bra ersättning och inte en ny påse med räkor. detta är ju helt klart värt mer. Riktigt äckligt att få med en sån i påsen med räkor som man tänkt äta.

Svar på tråden Vad fan är detta? Äckligt ju