• Java

Vänskapstråden för IVF krakar del 4

Gamla tråden som syster Ior startade är stängd.

Dags för del fyra! Välkomna in, nya som gamla krakar!

"Hej alla ni som just nu genomgår en IVF-behandling.
    Tänkte på detta sätt starta en lite chatt-tråd där vi kan prata om allt möjligt, inte bara IVF, men det också naturligtvis. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. En tråd vi inte tappar bort, som man kan leta upp och återgå till även om man varit borta en vecka eller två? Vilka hakar på?"

• Svar på tråden Vänskapstråden för IVF krakar del 4
  • Java

Hugos första midsommar är nu över. Han mormor band en liten krans till honom, å så söt han blev. Men det var inte jättepoppis att ha den på sig. Men vi hann med att ta ett kort innan tårarna kom.

Kram alla krakar, tog mig friheten att starta del 4 av denna tråd. Den gamla stängdes i går.

• Betty2

Jag ser att vi nu har 2 st kraktrådar. FF - du får komma över till den här tråden du med, som har nummer 4 i titeln. Eller så får vi bestämma oss för att använda den andra tråden, eller båda...

Så Hugo fick en liten krans, vad gulligt! Har du fotot i galleriet? Jag måste gå och kika...

• Java

Nix, inget foto än, har inte lagt över bilderna till datorn än....men det kommer!

Ojdå, jag som tittade noga innan jag startade tråden att ingen annan skapat en nr 4...men missade FF:s. Kanske för att det inte stod 4 i rubriken. Ja, ja, strunt samma. Vi fortsätter i bara den ena, annars blir det ju virrigt.

Kram

• Fröken positiv

Herregud är det redan dags för del 4! Tänk vad tiden går.

• Fröken positiv

Nu finns min midsommarkrans att beskåda i mitt BG. Är jättenöjd med årests resultat och bar den stolt som tupp hela dagen! *Skryter klädsamt*

• Fröken positiv

Tack snälla Fia! *slickar i mig berömmet med glädje*
    Såg att du varit ute i solen och bronsat lite grann. Härligt att få lite färg på sin bleka lekamen

• Betty2

Tyvärr är jag i stort sett lika blek fortfarande... Kände efter några timmar i solen att jag började bli lite rosa, så jag smörjde in de mest utsatta ställena med solkräm och fick ingen färg alls... (Vit som ett lakan i ansiktet. ) Dock missade jag övre delen av ryggen (nådde inte dit) och hade ett linne på mig, vilket gjorde jag att jag blev väldigt rödrosa (med två streck efter axelbanden) just där.
    Så jag ville åka iväg någonstans där man kunde lapa lite sol i dag, men gubben vill inte (han har redan bränt sig ganska mkt 2 ggr i sommar, inkl i fredags). Men jag fortsätter bearbeta honom...

• Sweethoney

Oj här var det nya tag!!!

• Hstintan

hej vänner!

hur står det till i midsommarvärmen? Visst är det väl för underbart Firade midsommar med en 2 veckors kille. Så söööt och snäll. Han sov mest Annars har det mest varit större killar här och de låter desto mer. Har fått ut dem på en fisketur så nu är jag själv och njuter av ensamheten. Men lite kul är det att spela fotboll, mjuktennis, dricka spritsers och prata massa skit.

Kom ihåg att smörja in er ordentligt (Fia2!!!) och njut av era respektive.
    Puss Stintan på semester med modemuppkoppling

Svar på tråden Vänskapstråden för IVF krakar del 4