• Egb

När började era bröst växa?

Är i v 12 snart och det har inte hänt nånting. Tycker det står på alla sidor om symtom att brösten ska vara ett av de första. Jag har inte haft ett enda symtom på hela min graviditet, lite trött möjligtvis men nångång känns det som att brösten borde börja växa, dem ska ju bli störe nångång. Är det någon som har det som jag eller som har haft som kan berätta när brösten börjar växa?

• Svar på tråden När började era bröst växa?
  • Egb

MÅste bara tillägga att jag knappt varit öm i brösten, lite lite i början men annars ingenting.
    Är i v 12 och snart v 13, skrev lite fel..

• Caranlachiel

Började ömma och bli hårda och fasta i vecka 7. Växte i ca en vecka och blev mycket fylligare - men inte större. Har sedan dess inte växte särskilt mycket men började häromdagen värka igen. Är nu i vecka 11.

• GrönaDruvan

Går in i vecka 13 snart och samma är.. jag har ändå små bröst, 70b, men här händer ingenting
    De är lite ömma, men inte alls mycket och de har nog blivit lite fylligare, men inte större.. jag som hade sett fram emot stora bröst..

• mcsn83

Mina bröst växte knappt inte alls under graviditeten. Det var först när mjölken rann till efter förlossningen som de blev STORA .

• sviskon

Mina blev jätteömma och en aning större från vecka sju till tio och sedan gick dem tillbaka till vanligt igen. Är i vecka 35 nu och har lika små som vanligt, men det kommer med bebisen.

• zem

Mina bröst växte inte alls under graviditeten. Det var först efter förlossningen. Gick precis som du runt och väntade...

• Egb

Men fasiken. Jag som har så många kompisar som fått stora redan i början och själv händer det ingenting med mina små. Tänkte att det kanske började senare, men att få vänta til att börja amma...då är de ju bara redskap ändå och inget att stoltsera med :)

• Egb

Men era bröstvårtor då? Har dem förändrats något? Dem har jag hört ska bli mörkare och lite mer knottriga? Inte ett smack har hänt på mig.. Verkar som att jag kommer bli utan alla symtom man kan tänka sig under en graviditet..både roligt och tråkigt...

• Micky

Anledningen att jag gjorde gravtest var just att mina bröst ömmade och att mensen uteblev ;)
    Men med mina 2 första graviditeter ömmade de inte så tidigt, knappt ngt alls innan förlossningen.

Svar på tråden När började era bröst växa?