Hur snart efter titthål kan man ha sex?
...som rubriken lyder.Kommer troligtvis göra titthålsop. ca 5 dagar före äl och undrar om det är kört den månaden eller om man kan ha sex iaf.Någon med erfarenhet av detta?
...som rubriken lyder.Kommer troligtvis göra titthålsop. ca 5 dagar före äl och undrar om det är kört den månaden eller om man kan ha sex iaf.Någon med erfarenhet av detta?
Jag gjorde en titthålsoperation för några år sedan, dock inte av samma anledning som dig..
De gick då in på två ställen, genom naveln samt ovanför blygdbenet.
Det gjorde ont de första dagarna men det funkade med vanliga värktabletter som smärtstillande.
Så är man försiktig borde det inte vara några problem rent smärtmässigt men hör med läkaren så det inte är några andra risker ni utsätter dig för..
Jag gjorde en titthåls operation nu i Maj-08, mådde skit och fick inte behålla maten första dagen.. Men jag och min sambo hade sex 2 eller 3 dagar senare och jag upplevde det inte som ett problem, va lite försiktig bara och känn efter hur det känns...
Jag hade också äl inte alls lång tid efter op:en,men med lite -läs MYCKET - försiktighet så gick det ha sex ändå. Man är ju inte sårig i slidan utan problemet är den ömma magen som inte tål tryck.
någon mer? någon som blivit gravid direkt efteråt?
hallå
Jag fick mens igår vilket betyder att jag troligtvis har äl 2 dagar efter oprationen.Om man nu har för ont för att ha sex...kan man inte då använda sig av en insimenationsspruta av nåt slag??Borde dom ju ha på sjukhuset! Orkar bara inte vänta en hel månad till med att försöka. Kanske inte låter klokt men bara en tanke...eller finns risk för infektion? Fast det har väl mer med ären att göra? Vad tror ni?