Inlägg från: sunzhine |Visa alla inlägg
  • sunzhine

Västervik X

YES! Jag hann först

• sunzhine

Ledig idag, skönt på sätt o vis men har ju tonvis med jobb här hemma. Men nu börjar vi verkligen komma iordning,har bara lite småsaker i köket kvar sen e hela entréplan färdigrenoverat! Efter det drar det igång med vårt sovrum o sen gillestugan. Men det blir fint o vi trivs bra trots lite stök

Nelie, jag får lite ångest när jag läser det du skriver, börjar magisterprogrammet närsta vecka o hoppas verkligen att jag orkar med det vid sidan av jobbet...

• sunzhine

Ja nog är det riktigt höstruskigt ute! har just lämnat på dagis o ska nu plugga lite innan det är dags att åka o jobba. Har fyndat höstskor till barnen idag, 99 kr istället för 250, synd o klaga då

Nä böckerna skriker på mig nu, time to go!

• sunzhine

Vi var inne på din sko o de reade ut en hel del höst och vinterkängir, det mesta är nog förra årets modeller men funkar bra ändå!

Hoppas på bättre väder nu!

• sunzhine

Här i tråden händer det inte mycket just nu.
    Själv är jag ensam hemma med minstingen tills imorgon, jobbat 10 timmar idag då ska snart kasta mig i säng o se sex and the city filmen Passa på när sambon e out of town!

Vad har alla för planer för helgen då?
    Jag ska ta en tur på stan imorgon o sen på kvällen blir det utgång, ska bli himla skoj!!!

• sunzhine

Är likasom de ovanstående inflyttat i v-vik, har bott här i 7 år men trivs som fisken, lite trist ibland kan det ju bli när man är uppvuxen i en storstad. Men det blir ju lite vad man gör det till. det är en perfekt stad för småbaarn att växa upp i lagom stor, mycket natur o bra dagis p skolor finns det

• sunzhine

Här ska det krattas löv för fullt imorgon då vi har städdag på gården, hoppas på lite bättre väder o många som hjälper till så det går fort! Har äntligen kommit igång med o renovera lite hemma igen, så skönt o få lite ordning igen. Nu är det bara stora planer för övervåningen, många tankar o idéer så vi får se var det slutar. Så underbart o äga sitt eget o kunna göra som man själv vill!

• sunzhine

Här har det inte alls fixats nåt till jul, köpt lite mer julgardiner men inget bak eller så. Koncentrerar all min fritid (vilket e ytterst lite) till o plugga körkort.

• sunzhine

Då håller vi tumamrna för dej idag då Odine o hoppas på att bebis kommer snart!!!

Så skönt, har ledigt för helg nu, tillbringat förmiddan till o städat hela bottenvåningen, sen tog orken slut Bara två våningar kvar men det får vänta till sambon kommer hem...

Svar på tråden Västervik X