Inlägg från: Marie med två barn |Visa alla inlägg
  • Marie med två barn

Västervik X

cid - så bra att vi har dig som håller koll på när det behöver fixas nya trådar.

• Marie med två barn

Är det någon här som har erfarenhet av BuP? Hur lång tid tar det innan man får tid för ev. utredning? Vad gör de? Hur lång tid tar utredningen?

• Marie med två barn

Hur har ni det i höstrusket allihop? Lite tråkigt tycker jag att det är så mörkt nu, både på morgonen när man går upp och så tidigt på kvällen. Just nu är ju klockan bara halv 9 och det är precis kolsvart ute.

*Carpe Diem*
  • Marie med två barn

Eftersom sonen fyller 8 år imorgon så blir det kalas för honom i helgen. Vi tar kalaset idag för imorgon ska de på simskola på eftermiddan.

Just nu är det storstädning som gäller. Måste ju se lite fint ut när släkten kommer.

Fast som ni redan märkt så är det familjen som städar och jag sitter här. Skyllde på att jag var tvungen att sköta ett par ärenden på internet. Man får väl vara smart!

*Carpe Diem*
  • Marie med två barn

Ankan217 - prova att sälja kläderna på Tradera.

*Carpe Diem*
  • Marie med två barn

Jag har krattat löv och klippt hallonbuskar på morgonen idag. Min man är i vår affär just nu. Jag och barnen ska dit om en timme med lite mat. I eftermiddag ska jag tvätta.

Imorgon ska jag göra julköttbullarna på förmiddan och frysa in dem.(ja! Jag vet att det är 1½ månad kvar.)

På eftermiddan ska  vi på farsdagsmiddag hos svärföräldrarna innan barnen ska på simskola.

*Carpe Diem*
Svar på tråden Västervik X