Västervik X
Jag är här oxå...
Idag har Albin fått sin 3månader spruta... han var super duktig
Tycker ni att vi ska dra ihop en träff någonstans och ses allihopa??? skulle vara kul och ses IRL. en tanke i alla fall.
Jag är här oxå...
Idag har Albin fått sin 3månader spruta... han var super duktig
Tycker ni att vi ska dra ihop en träff någonstans och ses allihopa??? skulle vara kul och ses IRL. en tanke i alla fall.
heej heej nu är vi hemkomna från Barnavdelningen på sjukan, blev att snabbt åka in igår kväll, han fick feberkramp och jag var själv hemma men ja fick bukt på det fast det var första gången!! vi fick medicin och så nu om det skulle hända igen. men nu är jag så himla trött har sovit 3 timmar på 40 timmar så jag är rätt slut måste jag säga...men nu sover albin i alla fall! **skönt** god natt på er!!!!
vilket väder det är ute... usch gillar inte hösten..... jaja var tvungen att gnälla av mig lite... hehe
tänkte höra här om det är någon som går på någon av Öppna förskolorna. **nyfiken**
Linakinn: så himla go unge =)) så härlig!!!
Jag hade loppis i går, blir fler ggr alltså idag har jag varit själv ifrån klockan 7 i morse till ca 10 ikväll så albin och jag har städat (dock gillar han mer att ha sakerna på golvet hehe) och sen har vi haft besök av en kompis och hennes barn så vi har haft fullt upp hela helgen. men gu vad det har blåst idag... hua gillar inte hösten ...
men jag tycker det är lite dött i tråden.... vad gör alla i höstrusket med tanke på att ni inte skriver här?? hehe
Jag är som många andra här inflyttad till västervik, har bott här sedan 2002, och jag trivs, men ja visst längtar man tillbaka ibland till Norrköping, men jag trivs här jag har min älskade familj och vänner, men som som flera oxå säger här så har det varit lite svårt att knyta nya kontakter men internet har ju hjälp till bla. familjeliv =) och det är ju aldrig fel =)
jag längtar oxå till pynt iof blir det nog inte så mycket mer än ljusstakar, och gardiner och lite ljuslyktor..
www.familjeliv.se/Forum-11-271/m38579741.html
jag passade på att göra en ny tråd... hoppas ni hittar dit!!
ja odine bara hoppas du slipper gå över så länge som du gjorde med dom andra... vi hejar på att den kommmer snart!!!