Västervik X
Och jag nästan först fast jag aldrig skriver här annars!!
Och jag nästan först fast jag aldrig skriver här annars!!
Ja, höstrusk var ordet! Var i stadsparken på förmiddagen, höll på att frysa ihjäl! Det får bli simhallen i eftermiddag, där har man ju i alla fall rätt kläder på sig för att bli blöt!! Synd att simhallen har börjat med så konstiga öppetider, jag hade tänkt att åka på förmiddgen, men då var det ju stängt!!
Måste lägga ut videon jag laddat upp här... Axel dansar hip hop med katten, ser ganska roligt ut!! Lägg gärna en röst på filmen också om ni vill! Kram Lina
www.familjeliv.se/hem/linakinn/video.php
Ja, vad gör man... Jag har jobbat natt i helgen, så jag har mest sovit... Men hunnit med att kratta lite löv (som nu känns helt onödigt eftersom det blåst ner en miljon löv till...)varit på barnridning, haft släkten på kanelbullefika och lagat god mat... Axel är lite sjuk så vi har mest hållt oss inne...
Nu har jag varit förkylt i 6 veckor! Ingen mer med dessa eländiga dagisbaciller som går runt runt... Vad ska man göra??
Är det nån i tråden som är infödd Västervikare, eller måste man (vi) komma utifrån för att se stadens skönhet?=/\=
[/citat]
Är också infödd Västervikare, har dock bott i Uppsala i ca 10 år, men är nu tillbaka sedan drygt ett år med man och barn! En härlig stad för barn, men man får vara beredd på att alla känner alla, mer eller mindre! Bara fördelar tycker jag...