Västervik X
Och jag med :)
Och jag med :)
Hallojsan!
Ingen som vet om nån har en syskonvagn till salu? Börjar känna lite att det kanske är dax att kolla runt lite och fixa dom sakerna vi behöver haha
Vi flyttade ifrån västervik när jag var 2 år, men sen flyttade jag tillbaka år 2000 och nu den 3:e nov har jag bott här i 8 år och trivs kanon.
Så gick man in i v 38 idag då, 3-5 veckor kvar tills man är 5 i familjen, börjar kännas pirrigt, har nog inte fattat allvaret änu haha, men förhoppningsvis så kommer man att fatta.
Ni som har 3 barn, hur var första tiden hemma??
Nope ut i det fina vädret igen och njuta
Kratta löv gjorde jag lite igår, men det slutade bara med en massa smärta men ingen bebis *suck*
2-4 veckor kvar nu och vänta, kan den inte komma snart?? Ungarna måste juh tycka att jag är väldens tråkigaste mamma just nu *mutter*
Cid: Grattis till hus köpet och välkommen i träsket med allt pyssel haha
Om du längtar otroligt mycket efter att kratta så har jag en framsida och en baksida som behöver krattas haha
Grannarna tittar så dant när jag pustar och stonkar så jag låter bli det nu, sambon får sköta det trots hans ihärdiga kommentarer om att det kanske sätter igång då :-P
Längtar efter att julpynta, eller iaf ta fram ljusstakarna och gardinerna
Får hoppas att man har ungen utanför magen då med haha, 1 vecka kvar nu till bf
Bf imorgon! Bebis kom nuuuuuuuu!!!!! *suck*
Och så var man på den magiska dagen då, och det är nog bara luft där inne iaf haha