Mammor i Lund del 3
Jag och Archandra har fastnat i jobbträsket igen och har så kaotiskt och fullt upp som nyanställda att det känns som om vi har försvunnit lite i periferin här (talar för dig också Archandra, hoppas det inte gör nå't )
Det verkar inte som att det går att få till ett kalas för min trollunge. Jag är ledsen för att det har blivit så stuligt och många bud fram och tillbaka Tyvärr jobbade jag på för snabbt efter op trots allt och igår var jag tvungen att åka hem efter halva dagen på jobbet. Blev akut dålig och det kändes som om att halsen svullnade upp. Sårvätska hade förmodligen samlats och tryckte då mot halspulsådern och struphuvudet så jag bokstavligen höll på att tuppa av, skitotäckt! Därför måste jag ta alla tillfällen att vila i helgen så att jag kan jobba igen hela nästa vecka. Jag får ta en kombinerad inflyttnings/födelsdagsfest i slutet på höstlovsveckan istället (v. 44). Vi kommer vara helt nyinflyttade och i total kaos, men då bor vi iallafall större och så får vi väl våldgästa Tjejen vägg-i-vägg om det kniper