• Meta83

Nutrilett vs. Naturdiet

Nu är det verkligen dax att gå ner i vikt, så är det bara!!!
    På måndag så gäller det, då börjar mitt "nya liv".

Nu till min fråga, vad är skillanden mellan Nutrilett och Naturdiet?
    ÄR det någon skillnad, blir man mättare av det ena, skiljer sig priset?
    Är det någon som vet?

Jag har aldrig provat att gå ner i vikt med hjälp av pulver diet innan, så vill någon upplysa mig så gör det gärna!

Tack på förhand!
    Meta

Meta - Stolt mamma till ♥♥♥Tilde -04 och Tove -06 ♥♥♥
  • Svar på tråden Nutrilett vs. Naturdiet
  • Patrik Gbg

Hejsan

Det finns prdukter som är ett bättre alternativ en dessa båda.
    Varför inte köra på originalet Nutrilite/Nutriway.

• Boppi

Vet faktiskt inte skillnaden.. Men jag har smakat naturdiet chokladsmak - urk!! den smakade (enligt min åsikt) blä!! Men deras bars var goda!
    Jag har testat Modifast (finns på apoteket och på nätet) med chokladsmak och den var god! Har dock inte kört en hel kur utan bytt ut enstaka mål men funderar på att köra ett par dagar.. men men vi får se..
    Lycka till!

• Patrik Gbg

Viktigaste av allt är att du får ett bra program att gå efter så att du låter kroppen må bra under tiden du går ner i vikt

• Meta83

Tack för era svar Glad.

Jag har som sagt aldrig provat sånt här innan, så jag har verkligen noll koll Fundersam, men var kan jag få tag på orginalet  Patrik? Är det mycket dyrare?

• Meta83

Puffar lite

• Hansen

Tar man dem där så går man ner i vikt, men då är du fast vid dem. Slutar du så går du garanterat upp allt igen!

• Meta83

Hej hej!

Började med Ntur diet den 1 september, äter dte lite då och då, inte alls bara det. Har ändrat mina mat vanor massor och har börjat träna rätt mycket. Har hittils gårr ner 10.4 kilo och det känns skit bra Skrattande.
    Jag tycker att Naturdiet smakar helt ok Glad!!

• Meta83

Som jag stavar Generad förlåt!!

• aprilsill

Jag har ätit nutrilett då jag tycker dom är godast, och NEJ jag gick inte upp allt igen när jag slutade med dom. Det är bara skitsnack.. Det är en kick start bara.

• Meta83
    stefano: Precis, så använder jag det oxå, för att få en kick start Glad och det funkar ju Skrattande
  • Flisongen

Jag började med GI igår, det rekommenderar jag skarpt. Jag testade Nutrilett för några år sedan och gick typ ner ett kilo på två veckor. När jag körde GI innan graviditeten gick jag ner sju kilo på två veckor nästan helt utan kolhydrater. Sen började jag äta lite kolhydrater, fullkornsprodukter, och fortsatte gå ner men lite långsammare. Skitbra och man slipper vara hungrig!

• shoppingtokig flicka

hej! kan tipsa om allevo deras soppor är jättegoda potatis o purjolök är bäst tycker jag!är inne på min sjätte pulvervecka nu o har gått ner 12kg.lycka till klarar ja så klarar du.mvh/tessanps:kör nutrilett oxå.

• shoppingtokig flicka

hallå igen!!
    det går inte sakta alls jag gick ner 7,4 kg på two weeks!!

• Meta83
    shoppingtokig flicka skrev 2008-10-14 20:40:39 följande:
    hej! kan tipsa om allevo deras soppor är jättegoda potatis o purjolök är bäst tycker jag!är inne på min sjätte pulvervecka nu o har gått ner 12kg.lycka till klarar ja så klarar du.mvh/tessanps:kör nutrilett oxå.
    WOW grattis till den stora viktnedgången Skrattande visst är dte kul när det går fort, iaf i början. hade det gått trögt så hade jag tillslut skitit i allt och ätit som vanligt igen... Så bra tålamod har jag!!
  • Meta83

har förresten inte provat Allevo, är det dyrt??

• aprilsill
    Meta83 skrev 2008-10-14 20:55:06 följande:
    har förresten inte provat Allevo, är det dyrt??
    Är ungefär samma pris, men ja jag har aldrig testat Allevo själv då jag hört mest negativa omdömen om smaken.
  • Tecken

Jag tror den största skillnaden är smaken, jag föredrar faktiskt Nutrilett.

Svar på tråden Nutrilett vs. Naturdiet