• Pebblas

Vad ska jag lägga i kalaspåsen?

Vad ska jag lägga i påsen som barnen får ta med sej hem?
    Jag vill inte lägga godis. Har köpt varsin liten bil, och funderar på en reflex, men vad mer?

• Svar på tråden Vad ska jag lägga i kalaspåsen?
  • leine1

Min lilla dotter har själv bestämt att hon vill ha låtsas-tatueringar i påsarna. Kinderägg är kul också.

• norgesessan

ja, pixi böcker..det är små böcker till typ 10 kr...(kostade det sist jag köpte, men det är ett tag sen)

Emil 03-Jonathan 05 och LillKnodd bf. jan.09
  • Kimsut

Pixi är en liten bok som kostar 10 kr på typ consum ica.
    Det är en bra grej att lägga i. Tatueringar har vi alltid laggt i.

• Pebblas

Aa, då vet jag! Perfekt.
    Och tatueringar kan vi lägga tilld e lute större barnen!
    Jag tänkte lägga i reflexer med, men hittar inga billiga.

• norgesessan

vad är billiga? jag har fått på bvc, men det var ju bara till mina barn...om du ska dit snart, fråga om du kan få köpa för självkostnadspris...

Emil 03-Jonathan 05 och LillKnodd bf. jan.09
  • Sockerpinglan

Någon som har tips på lite billigare leksaker? Det blir ju gärna många barn när både dagis och andra kompisar kommer, och det springer lätt iväg i pris!
    Vi ska ha kalas för sonen, och det kommer över 20 barn!

mammamammamammamammamammamammamamma....
  • Camilla D

Små vattenpistoler. Köpte 5 st för 10 kr, i olika färger (och de var normalstora).
    Sen finns det ju förpackningar med 5-10 leksaker i att lägga i godispåsen eller fiskedamm. De brukar ligga vid kalasgrejerna i affären.
    Köp roliga blyertspennor (med något motiv på, finns storpack billiga) något litet sudd, ballonger. Barn behöver inte så mycket, de brukar bli glada ändå.

• Shagwell

Håll utkik på Netto, de har ibland billiga och bra leksaker. Där har jag hittat en del fynd till dottern och till att ge bort.

• goldcoast

russin,torkad frukt, mini bananer

• norgesessan

pyttesmå bananer

Är också van med en frukt i påsen...typ clementin, äpple eller nåt...

Emil 03-Jonathan 05 och LillSessan bf. 2/2.09
Svar på tråden Vad ska jag lägga i kalaspåsen?