Hur ser din tatuering ut och hur mkt kostade den??
Som rubriken lider? Är lite nyfiken, ska tatuera mig snart och det vore roligt att få lite inspiration!!
Som rubriken lider? Är lite nyfiken, ska tatuera mig snart och det vore roligt att få lite inspiration!!
Jag har en bunt med tatueringar....
http://michis.blogg.se/category/tatueringar.html
Sammanlagt pris är åtskilliga tusenlappar.
För mig spelar inte priset någon roll, utan utförandet.
Har tatuerat mig hos alla tre tatuerare hos Lucky 7 i Norrköping, Heidi Hay i Göteborg samt en amerikansk tatuerare, Ben Wahhh, som var i Lidköping på besök.
Hoppas du hittar just rätt tatuering för dig!
har 3 stk. som samanlagt har kostat mig 600:- Fick det billigt då det var en kompis som gjorde dem.
Den första är skrift på baksidan underarmen "Mio, min Mio" står det. Den andra är inte färdig än, men än så länge är det ett par snöflingor på överarmen. Den tredje är placerad på sidan av underbenet och föreställer en tjej som spanar bakåt. bilder finns i galleriet.
Annars så är en bra sida för inspiration; www.gaddad.se
En eldflamma som kostade ca 400:-, gjorde den på Fair Erotica...
Gjorde min senaste på Lucky 7 i Nyköping och den kostade 1500
En ros med barnens namn.
Min första gjorde jag på Downtown i Södertälje och den kostade 1200, en rostrible
Min andra gjorde jag på den lokala puben som hade tattooday och det blev en ödla för 800
Har en fjäril som kostade 2500 kr, gjorde den i malmö på daltons.
Har en stor helsvart tribal i svanken den kostade 1500kr.
Gjorde min i Bulgarien och kostade ca 200 kr. Den sitter på skinkan och är en haj som har munnen öppen och det är skuggat så det ser ut som om den biter mig. Kom på bilden själv men förklarade bara för tatueraren hur det skulle vara. Finns inga bilder på den.
har en groda på foten, en bebisdjävuel(?) på benet/fotknölen
min sons namn och födelsedata i handleden ochj 3 stjärnor på underarmen. har nog betalat 1400 för alla. men lär få lägga betydligt mer då han som gjorde dom 3 stjärnorna var/är nybörjare och det fastnade inte på min arm så det ser för hemskt ut, ska vänta till jag fött bebben å det e dags för dens namn så tar jag det samtidigt=)
har 4 st... dock bara fotto på 3 av dem... ska snart göra min 5:e
Har 3 st, finns bilder i mitt galleri. Samtliga kostade 500 kr/styck, fick lite rabatt då jag känner hon som tatuerade mig. Gjort i hennes studio i Stenungsund.
Bild finns i mitt galleri. Kostade 3000
= 1000 pix (40 min).