• Carre

Hur ser din tatuering ut och hur mkt kostade den??

Som rubriken lider? Är lite nyfiken, ska tatuera mig snart och det vore roligt att få lite inspiration!!

• Svar på tråden Hur ser din tatuering ut och hur mkt kostade den??
  • Michisen

Jag har en bunt med tatueringar....
    http://michis.blogg.se/category/tatueringar.html

Sammanlagt pris är åtskilliga tusenlappar.
    För mig spelar inte priset någon roll, utan utförandet.
    Har tatuerat mig hos alla tre tatuerare hos Lucky 7 i Norrköping, Heidi Hay i Göteborg samt en amerikansk tatuerare, Ben Wahhh, som var i Lidköping på besök.

Hoppas du hittar just rätt tatuering för dig!

• porslinsd0cka

har 3 stk. som samanlagt har kostat mig 600:- Fick det billigt då det var en kompis som gjorde dem.

Den första är skrift på baksidan underarmen "Mio, min Mio" står det. Den andra är inte färdig än, men än så länge är det ett par snöflingor på överarmen. Den tredje är placerad på sidan av underbenet och föreställer en tjej som spanar bakåt. bilder finns i galleriet.

Annars så är en bra sida för inspiration; www.gaddad.se

• Flamma

En eldflamma som kostade ca 400:-, gjorde den på Fair Erotica...

• Tina och Fredrik

Gjorde min senaste på Lucky 7 i Nyköping och den kostade 1500
    En ros med barnens namn.
    Min första gjorde jag på Downtown i Södertälje och den kostade 1200, en rostrible
    Min andra gjorde jag på den lokala puben som hade tattooday och det blev en ödla för 800

• cissi24

Har en fjäril som kostade 2500 kr, gjorde den i malmö på daltons.

• Stolt mamma till Vincent

Har en stor helsvart tribal i svanken den kostade 1500kr.

ღ ♥ ღ En talför lögnare kan göra större intryck än en ordknapp sanningssägare ღ ♥ ღ
  • Linnea84a

har en groda på foten, en bebisdjävuel(?) på benet/fotknölen
    min sons namn och födelsedata i handleden ochj 3 stjärnor på underarmen. har nog betalat 1400 för alla. men lär få lägga betydligt mer då han som gjorde dom 3 stjärnorna var/är nybörjare och det fastnade inte på min arm så det ser för hemskt ut, ska vänta till jag fött bebben å det e dags för dens namn så tar jag det samtidigt=)

• buffybus

har 4 st... dock bara fotto på 3 av dem... ska snart göra min 5:e

vad dem kosta.. ja du... kommer ej ihåg.... det är så olika också med priser på dem... ena tatueraren tar kanske 1500 medans den andra tar 1700-2000 
    Jocke+André älskar er mest av allt!!
  • Multignutten

Har 3 st, finns bilder i mitt galleri. Samtliga kostade 500 kr/styck, fick lite rabatt då jag känner hon som tatuerade mig. Gjort i hennes studio i Stenungsund.

• Morbid Mistress

Bild finns i mitt galleri. Kostade 3000

Finns gud slår hon sig för pannan över människans dumhet
Svar på tråden Hur ser din tatuering ut och hur mkt kostade den??