Utbetalningsavi, var hämta pengarna?
Har fått en utbetalningsavi från länsförsäkringar. Kan man hämta ut pengarna på svensk kassaservice eller måste jag gå till banken?
Det står på lappen inlöses i bank.
Har fått en utbetalningsavi från länsförsäkringar. Kan man hämta ut pengarna på svensk kassaservice eller måste jag gå till banken?
Det står på lappen inlöses i bank.
gå till banken och be att dom sätter in direkt på ditt konto ist.. annars kostar det mycket att lösa ut pengarna.
Är min far som ska hämta ut pengarna och han orkar inte åka till banken . Var därför jag tänkte om det gick att hämta ut det på kassaservice, då slipper han åka ner på stan och krångla.
Zack o Bella skrev 2008-08-28 12:13:59 följande:
Jo det går at hämta ut där också, men då kostar det mycket extra.. FÅR han hämta ut åt dig då??
Ne är han som fått den....
Zack o Bella skrev 2008-08-28 12:15:27 följande:
Då skickar jag iväg honom till kassaservice då...
Är nämligen så att jag ska få pengarna sen...
Billigast att lösa in utbetalningsavier är på Forex. Alla banker tar betalt. Allt från 20 kr till 75kr.
Man kan på vissa Pressbyråer och 7eleven lösa in dem också. Lycka till
Oki, kassaservice då`? Vad kostar det?
Har för mig att det är 50kronor på utbetalningar.
Kassaservice finns väl inte längre??
Åtminstone inte där jag bor, där har dom upphört.
Äh, 80 kr gör inget.. Är ju ändå pengar som jag inte skulle haft
Zack o Bella skrev 2008-08-28 12:20:38 följande:
www.svenskkassaservice.se/priser/priser.html
Som jag tolkar det är det 35 kr om avin är på 100 kr eller mindre, och gratis annars. Men om det skulle kosta pengar, och du har konto i Nordea eller Länsförsäkringar så kan han ju sätta in det på ditt konto (direkt på Kassaservice alltså), så kostar det inget.
Svensk Kassaservice håller på att avvecklas, och alla kontor ska stängas under hösten.
Aj då.. då gäller det att han skyndar sig då...
white cheese skrev 2008-08-29 15:47:13 följande: