• Lopzie

Vilken plattång är bäst?

Tänker åka och köpa en plattång i dag. Men vet inte vilken.
    Någon som anser sig veta vilken som är bäst? Vilken som sliter mist på håret och så. Vet att det nya efter ceramikplattorna heter Tourmaline och är en kristall, därför är dessa mest intressanta.

Tacksam för förslag!

• Svar på tråden Vilken plattång är bäst?
  • myntizen

Jag har en GHD, den är helt underbar =)
    Finns hos frisören för ca 2000 kr

• LoveSharPei

GAMAS plattänger är dom bästa jag har provat och också dom som frisörerna själva använder, dom säljer dom.
    Kostar mellan 1000-2000kr beroende på vilken modell du vill ha. Den kan du även använda som locktång om du vill och kan den tekniken.

• Lyckohjärta

Jag köpte en OBH Nordica på Åhlens. Inte att rekommendera! Inget bra resultat och det slet onödigt mycket på håret.
    Jag köpte en GA.MA hos min frisör. Fick lägga 1300kr men den är verkligen värd det. Helt sjukt bra. Jättebra resultat!
    Lycka till!

• NINACRT

har oxå en gama och den e suverän. passar både mig (tunt o fint hår) och min väninna vars hår är väldigt tjockt och krulligt!

• geggan

min syster har en remington som jag provade igår.Jag tyckte den var jättebra.

• miababia
    geggan skrev 2008-08-30 16:29:08 följande:
    min syster har en remington som jag provade igår.Jag tyckte den var jättebra.
    har oxå haft en remington och tyckte den var jättebra, nu är den tyvärr trasig så är på jakt efter en ny plattång får väl se vad det blir för någon.  
  • cloudberry79

Lägger också en varm rekommendation för GAMA! Bättre grejer får man leta efter! Köpte tyvärr ett annat märke nu när syrrans hund åt upp sladden på den gamla, den var absolut inte lika bra (köpt hos frisören också).

Skillz that Killz 10k+
  • caln

GAMA!! Den som min frisör säljer kostar ca 700 kr.
    Finns också billigare på nätet.

• Miafia33

Gama och ghd om du ska ha en riktig värsting.

Svar på tråden Vilken plattång är bäst?