• Anonym (sniffaren)

Könsdoft

Tycker ni om er partners könsdoft? När kroppen är relativt nytvättad?
    Jag skriver anonymt för att jag ibland tycker att min killles kön luktar riktigt läskigt. Och jag har hört att om man inte gillar sin partners könsdoft så passar man inte ihop. (personkemi). Sen tänker jag att det kanske luktar mer illa ibland för att kan kan ha ätit något speciellt. Minns en gång han druckit kaffe innan vilken jag inte kände till, och när jag sög av honom senare så smakade det kaffe! Någon som känner igen det? I bland tycker jag inte alls det luktar något och ibland mycket även om han är lika nyduschad, vad tror ni det beror på?

• Svar på tråden Könsdoft
  • Teskedsmamman

Vitlök, kaffe, snus och alkohol försämrar lukt och smak även i de nedre delarna...

Och nej, man behöver inte älska alla dofter från ens partner för att man ska passa ihop... Jag älskar inte alltid hur min man luktar och inte funderar jag på skilsmässa för det

• starshine

Luktar inte alltid "liljekonvalj" där nere. Varken hos mig eller min partner

• Anonym (sniffaren)

En bra anledning att försöka att få honom att sluta snusa (och röka) kanske? för om jag drar mig till minnes så blev det värre när han började snusa...

• Nillax

Kanske ligger nan sanning i detta! Gillade inte mitt ex doft alls men min sambo tycker jag minsann luktar riktigt gott!!!

• Markko

ska bara citera nått jag hörde nånstans, tror det var på tv.

"fitta ska lukta Fitta och inte nån jävla blomsteräng"

• adrenalin

smakade kaffe? Jag har inget emot min sambos kroppsdofter och har aldrig upplevt att han smakar eller luktar snus där nere, men jag tycker inte att han doftar gott heller. På könet. Han doftar gott på andra delar av kroppen men just snoppen luktar väl bara snopp.. varken illa eller gott :)

• Mi na

Starka kryddor kan också påverka kroppsdoften. Jag tycker att min sambos hud luktar konstigt om han ätit starkt och lök. Så för hans egen skull ransonerar han sånt lite. ;)

• Julias mamma

Markko:
    Jag skrattar ihjäl mig.... ...det var det bästa jag hört på länge...

I övrigt finns det väl ingen som luktar hallon och choklad down there...?!

• Markko

starka kryddor, där sa ni nått...kolla i mitt bildgalleri på staka bilder om ni hittar nått som passar

• Teskedsmamman

Markko: Förstår "starka bilder"

Nu skrev jag kanske inte hela sanningen, snus eller annan tobak skulle det stå...

När man man jobbat mycket så blir det en hel del kaffe och snus *uäck!* säger jag bara

• Scatcat

Alltså...kroppsdoft är väl ingenting man måste älska. Kanske är jag skadad av vårt "tvätt-renlighet-deo-etc-land", men jag föredrar helt klart att ha sex när vi båda är nyduschade och doftar gott överallt!

Jag går inte "down there" om inte han har tvättat åtminstone "den" först.

• Markko

kvinnor luktar inte så jäkla smarrigt dom heller, dra inte oss killar med lite naturlig pungsvett över en o samma kam nu.

Fruntimmer kan lukta fisk, räka, apa, strumpa, raklödder, tvål, ja vad som helst nästan

• tyla

" gammal ost och flickans lilla,
    smakar gott men luktar illa"

=)

så sa min pojkväns mormor första gången hon träffade sin svärson ( pojkvännens pappa)

hihi!

• Markko

kan jag be och få ett kilo FLÄNSOST *asg*

• Scatcat

*apgarvar*
    Markko~Jag skrev också att jag föredrar att BÅDA är nyduschade....

• Markko

AP GARV ???? luktar det gamal stake eller ?

• Julias mamma

Fortsätter att skratta ....men vad kul det här var..

• Scatcat

Nej...men DEN doften glömmer man inte om man en gång förstått vad den innebär!
  • starshine

*s* nu spårar det ur...som vanligt när Markko är här

• Markko

*rullar tummar och visslar norska nationalsången baklänges på finska*

Svar på tråden Könsdoft