• Stora Havet

Looma Sino-bärsjal - Halleluja!

Jag har äntligen köpt en bärsjal (märke: Looma Sino, turkos färg) och vilken underbar uppfinning! Nu har jag fått händerna fria och kan diska, göra ärenden på nätet etc etc medan min lille prins sover tryggt i min famn.

Jag köpte först en annan sjal av märket "Bära Barn", men lyckades inte lista ut hur jag bäst skulle knyta den sjalen. Dock kanske jag får använding av den när sonen är lite storre.

Men jag kan verkligen rekommendera Looma Sino (www.looma.se) - jag köpte min via nätet för att få den färg (turkos/"förgätmigej") som jag ville ha.

Och det är så mysigt att vara så nära sitt barn.

Lycka till ni andra sjal-letare!

• Svar på tråden Looma Sino-bärsjal - Halleluja!
  • trädgårdstjejen

Visst är det fantastiskt? =) Kortsjal är lite knöligt att få till tycker jag med, men det har blivit lättare nu när jag är mer van andra sjalar.

• Doni

Visst är det härligt när man hittat det som passar en.
    Lycka till!

• Jojo7777

Kan bara instämma!! Har också en Looma Sino, helt underbar uppfinning! Min lilla prematur tös har ett otroligt närhetsbehov och vill inte ligga själv när hon är vaken. Med bärsjalen kan jag laga mat, gå på toa, diska, städa lite lätt, fixa och greja medan hon ligger tryggt i min famn och snusar in mammas doft

Svar på tråden Looma Sino-bärsjal - Halleluja!