Dumpa honom! han vill faktiskt inte ha dig
Någon mer som har läst den här boken? "Köp den... det är en överlevnadsguide" säger Oprah Winfrey.
Stämmer påståendena i boken?
Någon mer som har läst den här boken? "Köp den... det är en överlevnadsguide" säger Oprah Winfrey.
Stämmer påståendena i boken?
Ja den boken säger en hel del sanningar måste jag säga. Hur mycket tid spenderar vi kvinnor inte på att sitta och fundera ut ursäkter på varför han inte ringer eller har tid att träffas. OM nån ÄR intresserad så KOMMER han att ringa och ta sig tid att träffas.
Ja precis. Killar som vill att man ska ringa dem är bara lata, eller ointresserade står det. Har frågat runt lite och endel killar jag känner uppskattar och blir glada om en tjej ringer.
Några fler som läst boken och har åsikter?
Jag har den hemma har inte läst den, den står bara och dammar i bokhyllan. Men så väntar jag heller inte på att ngn ska ringa, är i ett bra förhållande kanske därför .
Den är skitrolig och sann på många punkter. Dock så har titeln blivit riktigt sumpad på svenska, på engelska heter den "He's not that into you", vilket är jättepassande många gånger
har också läst den på engelska.Den är ganska klockren så visst det stämmer ju!
Finns vissa bra citat på eng versionen...tex "don´t waste your beauty"eller "I already have an asshole, I don´t need another"..hahah
hahaha... ja den är väldigt rolig
Jag har läst den...tyckte den va helt ok...och får en att tänka till lite extra=)