• Eisa

Har du ett symmetriskt ansikte?

Jag är grymt osymmetrisk, pga bettfel mm.

Nirå?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du ett symmetriskt ansikte?
  • Tecken

Ingen aning faktiskt. Orkar inte ta reda på det heller. Det sägs ju att symmetriska människor ser bättre ut än asymmetriska. Sant? Ingen aning.

• Eisa
    The past is now skrev 2008-08-30 19:07:55 följande:
    Ingen aning vad jag har för form...bara ett tråkigt ansikte helt enkelt.
    tråkigt? näe det tror jag väl inte
  • Terryleene

Jag är sjukt symmetrisk. Eller, ena ögat hänger lite. Nä, inte ögat såklart, det är nog mer fettet ovanför ögat. Annars är jag typ som Mona Lisa, en studie i symmetri och mystik (men mystiken hör ju inte hit. Det skulle bli ot).

Med en gnutta fantasi kan man få panik. www.familjeliv.se/Bloggar-3-3/b42819.html
  • Eisa
    Tecken skrev 2008-08-30 19:09:25 följande:
    Ingen aning faktiskt. Orkar inte ta reda på det heller. Det sägs ju att symmetriska människor ser bättre ut än asymmetriska. Sant? Ingen aning.
    Det sägs så ja... Men jag får, trots extrem osymmteri föröka mig, så SÅ hemskt kan det väl inte vara?

Man får se det som en personlig egen grej, skaffa självkänsla och vara stolt, typ.
  • Eisa
    Terryleene skrev 2008-08-30 19:09:47 följande:
    Jag är sjukt symmetrisk. Eller, ena ögat hänger lite. Nä, inte ögat såklart, det är nog mer fettet ovanför ögat. Annars är jag typ som Mona Lisa, en studie i symmetri och mystik (men mystiken hör ju inte hit. Det skulle bli ot).
    *avis*
  • The past is now
    Eisa skrev 2008-08-30 19:09:31 följande:
    tråkigt? näe det tror jag väl inte
    Jo,sant..önskar så att jag verkligen kunde se snygg/vacker ut i ansiktet. Finns några på fl som är så snygg ju..*avis*
  • Terryleene
    The past is now skrev 2008-08-30 19:12:10 följande:
    Jo,sant..önskar så att jag verkligen kunde se snygg/vacker ut i ansiktet. Finns några på fl som är så snygg ju..*avis*
    Nu chansar jag vilt här men...kan det vara så att folk lägger ut bilder där de är som snyggast..?
    Med en gnutta fantasi kan man få panik. www.familjeliv.se/Bloggar-3-3/b42819.html
  • Eisa
    Terryleene skrev 2008-08-30 19:13:32 följande:
    Nu chansar jag vilt här men...kan det vara så att folk lägger ut bilder där de är som snyggast..?
    hahaha
    The past is now skrev 2008-08-30 19:12:10 följande:
    när man är vuxen behöver man inte vara snygg, man blir attraktiv på att vara ren och rolig
Svar på tråden Har du ett symmetriskt ansikte?