• Decnet

Spice Gold ????

Först och främst måste jag deklarera att jag är TOTALT emot alla typer av droger, förutom snus och alkohol.

MEN, Spice har jag testat, och är bland dom få "droger" jag har testat. Jag skall förklara hur jag gjorde och vad det ledde till:

1: Jag blandade inte ut spicen men däremot tog jag ciggaretter och tömde dom på innehåll förutom den sista centimetern. Mest för att kunna känna när "spicen" var slutrökt och där ciggaretten tog vid.

2: Jag gjorde i ordning ca 6 ciggaretter hårt packade med spicen. Jag såg även till att spicen var väl blandad då dom "tunga" örterna har en tendens att hamna i botten. En kompis skulle röka det sista ur ett paket vilket resulterade i svettningar och som om någon slog undan benen på honom. EXTREEEEM trötthet och han var tung att flytta på. Dvs blandade jag upp det för att undvika att samma sak hände mig.

3: Cigg nr 1# Outblandad spice brinner tokfort och man fick suga i sig ordentligt men det var också att stå under fläkten och röka som en ciggarett, fast 10 resor fortare. Det smakar skogsbrand i munnen bokstavligt talat. Man känner sig något tyngre i benen men det är också allt.

Cigg nr 2# (En halvtimmes intervall av rökning) Samma procedur som cigg nr 1 och effekterna av cigg nr 1 börjar ta fart. Man blir rosig om kinderna och börjar kännbart bli något gladare. Munnen börjar kännas torr.

Cigg nr #3 (En halvtimmes intervall) Effekt av cigg nr 2 börjar ta fart och man får kännbart sämre minne. Allt börjar bli roligt och man börjar skratta okontrollerat. lättare i kroppen. Munnen är torr och man blir lätt törstig.

Cigg nr #4 (En halvtimmes intervall) Man börjar känna sig full i kroppen. Minnet är direkt påverkat och det är ingen idé att ge sig in i konversationer och meningar som är längre än 15 ord då du inte minns vad du började prata om. I detta läget får magmuskulaturen sig en rejäl match. Skrattandes är frekvent till följd av okontrollerande små apatiska sekunder som i varje fall skrämde mig. Man "försvann" emellanåt för att komma tillbaka till den roliga verkligheten. Munnen är extremt torr och ögonen är extremt röda.

Cigg nr #5 (En halvtimmes intervall) Här blandas dåsighet, extrem trötthet, röda ögon, skrattande och apati hej vilt och munnen känns som om man har tuggat sönder då det är som sand. Det är fortfarande "kul" men man har totalt fokus på allvaret runtomkring ändå. Det är svårt att beskriva känslan men det är en vild blandning av vakenhet och känslan av att vara salongsberusad.

Ciig nr #6 (En halvtimmes intervall) Som nummer 5 och antar att Spicen har nått sin totala effekt då "inget mer händer". Sammantaget känns det som att dom sista 3 ciggaretterna kunde man varit utan och det är ytterst lite kvar i spice-paketet. Nu vill man bara sova. Har nästan ont i ögonen, munnen skall vi inte snacka om och man har nästan "ticks" av skrattandet emellertid och man förstår inte ens det roliga i det man skrattar till om.

Dagen efter är det som "vanligt". Aningen torr i munnen och smaken av skogsbrand sitter fortfarande i oavsett om man borstat tänderna och använt listerine.

Varför talar jag om det här för er? För att jag har TESTAT skiten och kan väl säga att ett gäng öl i goda vänners lag är tio resor bättre och framför allt billigare då man får 15 öl för 200 spänn +frakt än ett gäng cigg som smakar skogsbrand som ger dig okontrollerbara skrattrykningar och bieffekter man inte kan "spy upp".

Men det är juh bara vad jag tycker.. :/

Svar på tråden Spice Gold ????