Här diskuterar vi Didriksons kläder... nr I
Hejsan,
Letade efter en tråd där det kan luftas allt möjligt om Didriksons kläder.
Hittade ingen så jag startar en nu...
Hoppas fler hittar hit och kan ge tips och råd om deras plagg.
// Marie
Hejsan,
Letade efter en tråd där det kan luftas allt möjligt om Didriksons kläder.
Hittade ingen så jag startar en nu...
Hoppas fler hittar hit och kan ge tips och råd om deras plagg.
// Marie
Passa mig utmärkt då jag blivit helt insnöad på Didrikson vinterkläder både till mig o barnen. Har inte köpt nått än men funderar på nått 2-delat till båda barnen o en overall till tjejen o jackan Clara till mig! Min fråga är: är det kill o tjej modeller på kläderna eller är det bara färgerna som är döpta efter kill o tjej?
Samma modell till båda. hade en overall och en tvådelad till min 16 mån förra vintern nu är hon två. Har varit helt super nöjd med allt. Bor i halland här är det mer slask än snö så då är det bra med tvådelad men riktigt kalla dagar var det bra med overallen..
Vilken bra tråd, själv har jag köpt 2 st overaller till min son. Vann en på Tradera först i storlek 80 men den är alldeles för stor för honom så jag har en i storlek 60 också. De är ganska stora i storlekarna har jag märkt. Men de har verkligen jättefina kläder, och så har de fått bra i testerna.
Hej!
Jag har precis köpt en Didriksons overall i storlek 90 till dottern på 1½år, känner mig såå nöjd! Den är ju så fin
Köpte didriksons handskar oxå, höga som man kan dra långt över armen så att säga..hoppas på att dom är bra med!
hej,
själv har jag Didrikssons skaljacka till dottern. Den har varit kanon hela sommaren och funkar troligen en bit in på hösten. Sen funderar jag på vinteroverall eller tvådelat set till vintern. Vilket tror ni är bäst till en 20-månaders?!
Jenko: vilken modell på overall har du? Är den väldigt varm?
elionora har haft en vinter overall förut (ska köpa en ny i år) jag har även köpt ett två delat ställ jag tänkte se vilket som är smidigast för henne (hon är tre) hon använder deras skal jacka och byxa på dagis (bara jackan än så länge) och jag tycker dom är suveräna. någon som har provat deras fleece fodrade regnställ boardman?
sen ni som har köpt overall i st 70 var har ni hitat dom?
Jag funderar på att köpa jacka och termobyxor till min dotter som är 2 1/2 år. Jag har tidigare år köpt hm overall, men jag tycker inte att hon kan röra sig bra i dom. Är det någon som vet om det kan funka, eller är det bättre med overaller till så små barn?
Jag syftar givetvis på didriksons delade set, jacka och termobyxor,