• Trynträ

Sent plus?

Tjohooo här är jag också. Är typ överallt i alla trådar känns det som. Dag 65 har snart passerat. Brösten spänner och magen känns tung. Illamåendet har gått över vilket är skönt. På onsdag testar jag igen och sen till helgen om det inte visar sig. Efter det kontaktar jag nog bm.

• Trynträ

Ååå man får gratulera.

SoulBlazy skrev 2008-08-31 17:28:01 följande:
    hej där jag plussade igår på bim+16 å då har jag testat mkt tidigare oxå på bim å sen någon dag efter bim osv :)
  • Trynträ

Jag har lite som dig. Mina bröst är också lite blåa. Bröstvårtorna går ibland utåt mot för i vanliga fall inåt. Har aldrig haft så förut. Spänner lite i dem ibland. Inbillar mig att de är lite mer svällda också.

Jirry skrev 2008-09-01 17:29:52 följande:
    Skulle haft BIM 27/8 men kom inget mens. Nu är jag på BIM+5 men inget plus!Testa mig på BIM-1 med CB visade minus.PÅ BIM dagen tog jag ett till CB visade minus.Nu i dag på BIM+5 tog jag ett test sticka från billiga tester det visade minus.Fattar inget...mina bröst är ömma runt sidorna, har blivit något lila/blåaktigt mönster över vårt-gården på båda sidor.Större har de också blivit.Jag blir åksjuk då jag åker bil.Är trött och frusen.Svanken gör ont har gjort det sen några dagar efter ÄL.Likaså ont i äggstockarna, stick i livmodern i bland i visa lägen.Har vita flytningar, brukar alltid ändra färg till mer bruna runt BIM men inte nu.Hört att man kan känna på livmodern om man är gravid, min känns mjuk, hålet känns, men är om det är en beläggning för det av nåt gegga.
  • Trynträ

Va härligt det låter att ni plussat så sent för det betyder att man inte ska ge upp hoppet direkt. Jag har nästan slutat tänka på en ev. graviditet eftersom jag är på dag 67 men samtidigt är mina bröst och mage så skum. Mår dock toppen och har inte ont nånstans så det vore ju rätt otroligt om man skulle vara gravid.

• Trynträ

Äh, jag testa nu på morgonen eftersom det gått flera timmar sen jag kissade och gissa vad: MINUS som vanligt. Blir så j*la less. Nu tror jag verkligen att jag inbillar mig alla symptom. Kan inte bara mensen ta och komma nu så man kan gå vidare i sitt liv.

• Trynträ

Tur att nån hoppas. Själv har jag gett upp hoppet. Har bergis inte ens fått ÄL.

Jirry skrev 2008-09-03 08:58:29 följande:
    Hoppas du får ett plus eller mens snart som du gått och väntat:(Tänker på dig. Kram
  • Trynträ

Jag har bestämt mig för att jag ringer efter dag 80 om jag fortfarande inte fått mens eller plus. Då har jag överskridit förra cykeln då jag fick mf. Mådde ju illa en hel vecka förut samt att jag nån vecka före det var vrålhungrig i tre dagar. Fick även en aprikosfärgad flytning i trosorna en kväll för några veckor sen. Men men...inbillning var det.

Vi får se vad bm säger sen om ev. preparat. Tack för tipsen!

milk and honey skrev 2008-09-03 10:15:16 följande:

Hej..Nu har jag sett dig i många trådar och jag lider med dig, men se nu till att ringa kvinnokliniken så du får hjälp så här kan du ju inte ha det, måste ju vara asjobbit Har du provat att äta efamol eller glandin? det ska hjälpa kroppen att bli regelbunden och har du tur hjälper den även till att bli gravid .. bara positivt alltså, enda negativa med den i början är att man kan bli smått illamående av den, det blev jag.. Lycka till nu!
  • Trynträ

Å jag har inte ens mensvärk. Tror min kropp är lite knäpp. Lite ont kan man väl få nånstans. Nu börjar det ju kännas som vanligt. Eller så har jag helt enkelt vant mig nu.

Maadeleine skrev 2008-09-03 15:20:53 följande:
    Har gett upp nu med detta testandet, bim +6 idag och inte nån tant men massa mensverk.. Och inte ett plus på stickan, Mensen kanske hoppat över en månad som den aldrig gjort förut, Ganska less på att ha det såhär nu! KOM MENSEN!!!
  • Trynträ

För min egen del hade ju hoppet varit större om jag vetat om jag haf ÄL eller ej men som det är nu har jag inte en aning.

Däremot har jag haft skumma känslor denna månad som jag aldrig haft förut. Men så har jag ju käkat p-piller i typ hundra år också så man vet ju aldrig.

Maadeleine skrev 2008-09-03 16:14:11 följande:
    Ja du man inbillar sej väl eller nått, men mensen är då borta alla fall så det undrar ja mest över om man nu inte är gravid.. man blir då ganska less...
  • Trynträ

Isåfall låter det ju väldans lovande.

Idag har det varit väldigt jobbigt på jobbet. Håller nästan på att somna så jag måste nog bege mig hemåt nu. Har inte sovit så bra på sistone.

Maadeleine skrev 2008-09-03 16:21:17 följande:
    Oki ja min mens har varit regelbunden alla fall sen februari, alltid varit mellan 28/29 dagar och nu är den sex dagar sen :S
  • Trynträ

Mensvärken kan ju vara växtvärk också så ge inte upp. Själv har jag nada värk i magen så jag har inte så stora förhoppningar. Kissar ofta gör jag med men jag brukar kissa rätt ofta i vanliga fall med så det känns inte riktigt som ett tecken för mig.

Maadeleine skrev 2008-09-03 16:30:35 följande:
    Jaså som ja då, är uppe och pinkar varje timme typ :S Men det känns som varför skulle det visa plus sen om det inte gör det nu, fatta då inget jag!? Kanske mensen hoppat över en månad som den aldrig gjort förut? Sen har ja som mensverk varje dag nästan och då tänker ja, snart kommer mensen! Men inte då
  • Trynträ

Mina bröstvårtor känns lite mindra ömma nu och illamåendet gick över för drygt en vecka sen (mådde illa i en vecka lite då och då på dagarna). Kunde ibland känna lite svagt i magen men nu tycker jag inte jag känner mycket. Möjligtvis om jag ligger på rygg för då känns det som en liten klump i magen. Kanske är fett, vem vet.

• Trynträ

Kände hon på sig att hon var gravid? Vet du vilka symptom hon hade?

Dancing Sunrise skrev 2008-09-03 18:22:55 följande:

Min kompis plussade på BIM+12, så det är helt normalt att plussa sent. Vissa är väldigt låghormonade och gravhormonerna syns sent.
  • Trynträ

Då får vi hoppas på det då för jag har knappt några symptom öht.

Dancing Sunrise skrev 2008-09-03 18:30:01 följande:

Ja det gjorde hon . Hon hade inte så värst mycket gravsymtom, liite ont i brösten ibland, inget illamående, men däremot hade hon växtvärk, allstå som kändes som mensvärk. Om det visar plus sent så kan det som sagt bero på att man är låghormonad, och då brukar man heller inte få så jättestarka gravsymtom, eftersom det är gravhormonerna som orsakar symtomen.Det här med att man någon månad kan hoppa över ägglossning stämmer, men mensen brukar alltid komma ändå.
  • Trynträ

Nu blev det ju fel smiley.

Trynträ skrev 2008-09-05 21:13:51 följande:
    Va tråkigt Maadeleine och Jirry. Skickar över lite kramar.
  • Trynträ

Härligt! En får gratulera.

Hoppfull82 skrev 2008-09-05 08:58:42 följande:
    ÄNTLIGEN!!!!!! testade svagt + i morse.......
  • Trynträ

Åååå varför kommer aldrig min mens nångång? Inte lär jag va gravid heller. Har bergis PCO eller nåt. Jag vill ha mens en gång i månaden som alla andra.

• Trynträ

Tråkigt Tuttie.

Själv tänker jag ringa bm imorrn för jag bara testar minus och har säkert inte fått nån ÄL trots att det är 72 dagar sen förra mensen. Nåt är uppenbarligen fel och jag står inte ut längre att leva i ovisshet. Är det pco vill jag veta vad jag kan göra åt det.

Tuttie skrev 2008-09-07 15:32:04 följande:
    Jag har fått mens nu idag så bättre lycka nästa gång
Svar på tråden Sent plus?