• screen

Sent plus?

Svar på #11
    hej....
    nu börjar jag som alla andra här att få ett ganska så dåligt tålamod....vad är det för fel..??
    jag har också gått över nu...jag vet inte hur mycket men iaf BIM+10.....jätteöm i sidorna på brösten...lite mensvärksliknande värk.....vad är det för nå??
    hoppas du kan ge mig nå bra svar...=)
  • screen
    SoulBlazy skrev 2008-08-31 17:44:52 följande:
    nej inte mens men skumma blödningar..... men är man låghormonare så kan det ta ett bra tag innan man får +
    hej....
    nu börjar jag som alla andra här att få ett ganska så dåligt tålamod....vad är det för fel..??
    jag har också gått över nu...jag vet inte hur mycket men iaf BIM+10.....jätteöm i sidorna på brösten...lite mensvärksliknande värk.....vad är det för nå??
    hoppas du kan ge mig nå bra svar...=)
  • screen
    SoulBlazy skrev 2008-09-02 13:43:01 följande:
    jag kännde samma symtom innan jag fick mitt + .... å det blev frustrerande dem sista dagarnas väntan...bim+16 var ingen höjdare.... först kännde jag juh inget sen började jag känna av brösten.....den mensvärks liknande värken du har kan lika gärna vara molvärk (växtvärk i livmodern) har du tagit något test innan ? OCH TILL ALLA NU DÅ:fick förklarat för mig att det kan va olika från grav till grav med hormonerna å så.... min förra grav visade jag tydligt + på bim-4 å nu fick jag minus hela tiden fram till bim+16 då jag fick ett svagt svagt +....ett minus kan alltid bli ett plus men ett plus är aldrig ett minus :) hänger ni med? :D
    jag har testat tre ggr nu och alla test har visat ett sort fett minus...hmm...=( börjar bli lagomt less....vore ju lite kul om det va nån där inne...=) men sån tur har man väl inte....som vanligt.....(positiva klubben)...hehe
Svar på tråden Sent plus?