• FruRundberg

Sent plus?

SoulBlazy skrev 2008-08-31 20:32:54 följande:
    när man är låghormonare utsöndrar kroppen inte lika starkt/mkt hormon som i vanliga fall under en graviditet...då kan man få minus fast man ska ha + på testen....bäst att ringa till gyn eller bm å be om blodprov samt ultraljud för att kolla upp...kan juh va nå annat som spökar oxå. ...
    Kan man vara låghormonare nu om man inte vart det innan? eller är man det isf varje graviditet? Dum fråga kanske men jag har ingen aning.
  • FruRundberg

Själv är jag "bara" på BIM +1 eller 2.. vet inte riktigt.. har inga symptom alls. Bara lite mensvärks molande emellanåt. Tog test i söndags å det visade minus.. tror inte jag är gravid för så här var det förra månaden med.. mensen kom BIM +6 så jag tror att det bara strular till sig för mig med mensen just nu. Men man hoppas juh innerst inne..

• FruRundberg
    SoulBlazy skrev 2008-09-02 18:42:02 följande:
    du får vänta å se helt enkelt.....lycka till :)
    Jo det är sant.. väntar å väntar.. men har man tålamod?? hehe nää inte jag iaf..
  • FruRundberg
    SoulBlazy skrev 2008-09-02 18:50:01 följande:
    hehe bim+1 och + 2 då hade jag massa tålamod å tänkte att mensen bara var sen.....sen på bim+16 då lessna jag ur å köpte ett nytt test å plussade :D så ha tålamod..:D
    Haha joo det är juh skillnad mellan +1/2 och +16
    Jag intalar mig att mensen är på väg så jag slipper bli såååå besviken sen.. fast hjärtat önskar juh nått annat.
Svar på tråden Sent plus?