• Jirry

Sent plus?

Skulle haft BIM 27/8 men kom inget mens. Nu är jag på BIM+5 men inget plus!
    Testa mig på BIM-1 med CB visade minus.
    PÅ BIM dagen tog jag ett till CB visade minus.
    Nu i dag på BIM+5 tog jag ett test sticka från billiga tester det visade minus.
    Fattar inget...mina bröst är ömma runt sidorna, har blivit något lila/blåaktigt mönster över vårt-gården på båda sidor.
    Större har de också blivit.
    Jag blir åksjuk då jag åker bil.
    Är trött och frusen.
    Svanken gör ont har gjort det sen några dagar efter ÄL.
    Likaså ont i äggstockarna, stick i livmodern i bland i visa lägen.
    Har vita flytningar, brukar alltid ändra färg till mer bruna runt BIM men inte nu.

Hört att man kan känna på livmodern om man är gravid, min känns mjuk, hålet känns, men är om det är en beläggning för det av nåt gegga.

• Jirry
    SoulBlazy skrev 2008-08-31 17:28:01 följande:
    hej där jag plussade igår på bim+16 å då har jag testat mkt tidigare oxå på bim å sen någon dag efter bim osv :)
    Oj Grattis:D
    Du ger mig hopp. hoppas jag är en låghormonare.
  • Jirry
    SoulBlazy skrev 2008-09-01 17:35:32 följande:
    du hade juh kunnat gjort de lätt för dig å läst svaren TS har fått..:) men jag tar väl å svarar då....jag var på bim + 16 nu när jag fick + å före de har jag fått minus hela tiden...billigatester är inge bra....dem har jag fått minus med....men testade nu med rfsu å fick svagt + sen med cbs digitala idag å fick svaret GRAVID....så vänta ett tag till du å prova med ett annat test om mensen inte kommer..... får du minus igen då så ring bm.
    Oki, ja blir så ivrig;) läser o läser vad alla skriver...men tar knappt inte in något, min hjärna letar bara bebis symntom (man blir lite koko då). men läste noga vad du skrev:D
    ska testa med ett annat test o se vad den visar.
    Väntar till minst Torsdag om inte mensen dykt upp så köper jag ett CB då.
    Tack för du svar mig:D
  • Jirry
    SoulBlazy skrev 2008-09-01 17:55:11 följande:
    det är lugnt klart man svarar...de är frustrerande att gå omkring å inte få svar på de man undrar....jag har juh fått klara mig själv i princip så...:) lycka till nu :D å uppdatera gärna så man vet hur de går för dig :)
    Ska jag göra. Tack än en gång:)
  • Jirry
    Hoppfull82 skrev 2008-09-01 18:10:06 följande:
    jag är i samma sits, men bara BIM + 3bättre att mensen kommer någongång så vi kan ta nya tag
    Japp så känns det för mig med. För just nu så går ja o grubblar o tänker så mycket. Känns som alla i min närhet väntar bebis.
  • Jirry
    Maadeleine skrev 2008-09-01 18:07:06 följande:
    Jag har gett upp, fatta inte va som hänt med min kropp, inget pkus ingen mens, Massa mensverk idag :S
    har också mens värk, i bland mer o ibland mindre. På nätterna så kan jag vakna av att det sticker drar i livmodern.
    Om det är mensen så vill jag att den ska komma nu! Så man kan börja på ny kula.
  • Jirry

Ja om man tänker för mkt på det så kan ju mensen bli sen för det, också hört det.
    Har bokat in mig på massa jobb nu några dagar så jag ska ha annat o tänka på. Så närmare helgen torsdag eller nåt tänkte ja ta nytt test.
    men först joba jobba jobba;)

• Jirry

Mmmm
    När ja var yngre i tonåren trodde jag man blev gravid på en gång utan skydd, inte visste jag att det kunde vara så svårt;)

• Jirry
    Maadeleine skrev 2008-09-01 18:33:59 följande:
    Hehe ne men du vet då hade man blivit gravid bara för att ;)
    Ja men nån finnig tonårs kille som inte kommit i målbrottet:D
  • Jirry

Ingen mens i dag heller. Är på BIM+6 nu.

• Jirry

Har du testa i dag? Ja vågar inte göra det på några dagar:P För blir så ledsen då ja ser minuset:P

• Jirry
    Maadeleine skrev 2008-09-02 08:26:16 följande:
    Har testat varje dag :( Men bara minus, nu har ja bestämt mej för att hålla mej några dagar och se om mensen kommer eller inte.. Får man se sedan om det visar nått, känns helt omöjlig att det ska visa nått plus :S
    Nej omöjligt är det inte. Tänk på hon som + itråden på BIM+16. Hon hade testa varje dag tror jag o sen kom plus på dag 16:D
    Hoppas det händer oss;)
  • Jirry

jag har också alltid fått samma dag varje månad på löningsdagen 27. Kan vart en dag sen eller tidig ibland men aldrig så här:P
    Har inte vart sjuk eller stressad heller så fattar inte varför den skulle va sen...förutom oskyddat sex då;)

• Jirry

Ja springer också typ varannan timme o kissar. Och tuttarna ömmar i dag med.
    Om mensen ska komma så får den FAN göra det nu. Så ja får börja på ny kula;)

• Jirry
    Maadeleine skrev 2008-09-02 08:45:25 följande:
    Haha ja precis! Pratade med BM igår och hon tyckte ja skulle vänta en vecka nu med att testa mej, men kunde inte låta bli imårse hehe, Men nu ska ja vänta en vecka om inte tantröd kommer då.. Och visa det inte då skulle ja ringa henne
    har inte prata med BM än... men väntar en vecka till om inte mensen kommit då får jag väl besöka bm ja med. Men hoppas på ++++++++++++++:D
  • Jirry

Nu är det tidigt inne på BIM+7, vita flytningar, mensvärk, ömmande tuttar, tror inte mensen kommer i dag heller för flytningarna brukar ändra färg till brunt innan mensen kommer.
    Mysko kropp ja har:P

• Jirry
    Trynträ skrev 2008-09-03 07:30:06 följande:
    Äh, jag testa nu på morgonen eftersom det gått flera timmar sen jag kissade och gissa vad: MINUS som vanligt. Blir så j*la less. Nu tror jag verkligen att jag inbillar mig alla symptom. Kan inte bara mensen ta och komma nu så man kan gå vidare i sitt liv.
    Hoppas du får ett plus eller mens snart som du gått och väntat:(
    Tänker på dig. Kram
  • Jirry
    Maadeleine skrev 2008-09-03 06:51:06 följande:
    Du är inte ensamen :) Vi får helt enkelt vänta och se vad som händer, ingen tant för mej idag heller så
    Nej bara vita flytningar som kommer...Se om ja vågar testa i morn...ja fega o tog ett ÄL test nu, det visade svagt bara på stegringen. Hört att ÄL test kan ge utslag om man är gravid, inte säkert men på en del har det hänt.
  • Jirry
    Maadeleine skrev 2008-09-04 15:39:04 följande:
    Idag kom tanten, va ingen bebis då.. Nya tag lycka till tjejer
    samma här men kom 3/9 i ställe Piss.
Svar på tråden Sent plus?