• SoulBlazy

Sent plus?

Jirry skrev 2008-09-01 17:29:52 följande:
    Skulle haft BIM 27/8 men kom inget mens. Nu är jag på BIM+5 men inget plus!Testa mig på BIM-1 med CB visade minus.PÅ BIM dagen tog jag ett till CB visade minus.Nu i dag på BIM+5 tog jag ett test sticka från billiga tester det visade minus.Fattar inget...mina bröst är ömma runt sidorna, har blivit något lila/blåaktigt mönster över vårt-gården på båda sidor.Större har de också blivit.Jag blir åksjuk då jag åker bil.Är trött och frusen.Svanken gör ont har gjort det sen några dagar efter ÄL.Likaså ont i äggstockarna, stick i livmodern i bland i visa lägen.Har vita flytningar, brukar alltid ändra färg till mer bruna runt BIM men inte nu.Hört att man kan känna på livmodern om man är gravid, min känns mjuk, hålet känns, men är om det är en beläggning för det av nåt gegga.
    du hade juh kunnat gjort de lätt för dig å läst svaren TS har fått..:)
    men jag tar väl å svarar då....jag var på bim + 16 nu när jag fick + å före de har jag fått minus hela tiden...
    billigatester är inge bra....dem har jag fått minus med....men testade nu med rfsu å fick svagt + sen med cbs digitala idag å fick svaret GRAVID....så vänta ett tag till du å prova med ett annat test om mensen inte kommer..... får du minus igen då så ring bm.
  • SoulBlazy
    Jirry skrev 2008-09-01 17:52:08 följande:
    Oki, ja blir så ivrig;) läser o läser vad alla skriver...men tar knappt inte in något, min hjärna letar bara bebis symntom (man blir lite koko då). men läste noga vad du skrev:Dska testa med ett annat test o se vad den visar. Väntar till minst Torsdag om inte mensen dykt upp så köper jag ett CB då.Tack för du svar mig:D
    det är lugnt klart man svarar...de är frustrerande att gå omkring å inte få svar på de man undrar....jag har juh fått klara mig själv i princip så...:) lycka till nu :D å uppdatera gärna så man vet hur de går för dig :)
  • SoulBlazy
    Jirry skrev 2008-09-01 17:57:51 följande:
    Ska jag göra. Tack än en gång:)
    bra det :D man blir juh så nyfiken :D
    hörs mot torsdag då :) å är det något du undrar över så är det bara att fråga i denna tråden :)
  • SoulBlazy
    screen skrev 2008-09-02 11:50:32 följande:
    hej....nu börjar jag som alla andra här att få ett ganska så dåligt tålamod....vad är det för fel..??jag har också gått över nu...jag vet inte hur mycket men iaf BIM+10.....jätteöm i sidorna på brösten...lite mensvärksliknande värk.....vad är det för nå??hoppas du kan ge mig nå bra svar...=)
    jag kännde samma symtom innan jag fick mitt + .... å det blev frustrerande dem sista dagarnas väntan...bim+16 var ingen höjdare.... först kännde jag juh inget sen började jag känna av brösten.....den mensvärks liknande värken du har kan lika gärna vara molvärk (växtvärk i livmodern) har du tagit något test innan ?

OCH TILL ALLA NU DÅ:

fick förklarat för mig att det kan va olika från grav till grav med hormonerna å så.... min förra grav visade jag tydligt + på bim-4 å nu fick jag minus hela tiden fram till bim+16 då jag fick ett svagt svagt +....ett minus kan alltid bli ett plus men ett plus är aldrig ett minus :) hänger ni med? :D
  • SoulBlazy
    Maadeleine skrev 2008-09-02 13:44:30 följande:
    Haha så bra sakt ;)
    haha ja man försöker juh vara lite fyndig å hålla hoppet uppe för er alla :) hur går det för dig nu då? haft nå känningar av någe ännu ?
  • SoulBlazy
    Maadeleine skrev 2008-09-02 13:53:59 följande:
    Alltså ja har ingen aning, känns som mensverk ibland och ibland känns det som att det är på sidan av äggstockarna, Ont i bröstvårtorna men inte själva bröstet.. Humöret är då helt okontrollbart (suck) Men inte en endaste droppe blod och inte ett enda svagt plus ens.. Haha! Orka testa mera nu, NEJ! Jag väntar några dagar och se om tanten kommer eller inte.. Jag har ställt in mej själv nu på att ja inte är gravid bara för att.. Man blir ju galen om man ska gå runt och tänka på varför mensen inte kommer.. Alla vi tjejer tänker för mycket alltså haha!
    jag slutade tänka på allt helt jag.....tänkte varken att jag var gravid eller inte....men däremot så började man juh förbanna kroppen å undra vart fröken röd tatt vägen :)
    men men allt man kan göra är juh att vänta å förhoppningsvis får man de svar man drömt om :) det är juh aldrig ett sämre svar än att man får en ny chans att hoppa på de... :D
  • SoulBlazy
    Maadeleine skrev 2008-09-02 13:59:55 följande:
    Precis mera sport då :P Ne det är bara att vänta och se, tänk om man hade ett egen ultraljud hemma haha fasen så coolt ;) Kunde man kanske få svart på en gång :)
    haha undrar hur många ggr man har önskat det :D skulle va hur häftigt som helst :D här ser allt fint ut humm humm :D hahah
  • SoulBlazy
    Rispan skrev 2008-09-02 16:18:02 följande:
    är idag på bim+14 o fick mitt plus imorse:).. inget plus dagarna innan.
    GRATULERAR :D hur känns de :D
  • SoulBlazy
    karrekanin skrev 2008-09-02 15:48:29 följande:
    Svar på #81jag är idag på BIM 21 har molnande värk. tog ett test i morse hos BM men minus... ska till Gyn i morgon o kolla m ett Vul.. BM säger att d e min mens som bara hoppat över denna mån, men varför har jag ont?? Vill ha svar ... Hoppas att man kan få ett i morgon..men mest av allt vill jag ju att det ska finnas ett litet liv därinne.. :)
    håller tummarna för dig å hoppas att du får de svar du önskar och att allt är okey med dig när dem kollar Vul :)
  • SoulBlazy
    JoNaLi skrev 2008-09-02 18:33:20 följande:
    Själv är jag "bara" på BIM +1 eller 2.. vet inte riktigt.. har inga symptom alls. Bara lite mensvärks molande emellanåt. Tog test i söndags å det visade minus.. tror inte jag är gravid för så här var det förra månaden med.. mensen kom BIM +6 så jag tror att det bara strular till sig för mig med mensen just nu. Men man hoppas juh innerst inne..
    du får vänta å se helt enkelt.....lycka till :)
  • SoulBlazy
    JoNaLi skrev 2008-09-02 18:46:50 följande:
    Jo det är sant.. väntar å väntar.. men har man tålamod?? hehe nää inte jag iaf..
    hehe bim+1 och + 2 då hade jag massa tålamod å tänkte att mensen bara var sen.....sen på bim+16 då lessna jag ur å köpte ett nytt test å plussade :D så ha tålamod..:D
  • SoulBlazy
    JoNaLi skrev 2008-09-02 18:59:46 följande:
    Haha joo det är juh skillnad mellan +1/2 och +16 Jag intalar mig att mensen är på väg så jag slipper bli såååå besviken sen.. fast hjärtat önskar juh nått annat.
    klart ....de hjärtat vill får bli hjärtats hemlighet...men försök att inte tänka på det heller bara stressen av de kan få mensen att bli sen har jag fått uppleva....att fundera på vart den tatt vägen däremot har gått bra :) för sen +a jag :D hoppas på att de håller sig bara .....
Svar på tråden Sent plus?