• Maadeleine

Sent plus?

SoulBlazy skrev 2008-09-02 13:43:01 följande:
    jag kännde samma symtom innan jag fick mitt + .... å det blev frustrerande dem sista dagarnas väntan...bim+16 var ingen höjdare.... först kännde jag juh inget sen började jag känna av brösten.....den mensvärks liknande värken du har kan lika gärna vara molvärk (växtvärk i livmodern) har du tagit något test innan ? OCH TILL ALLA NU DÅ:fick förklarat för mig att det kan va olika från grav till grav med hormonerna å så.... min förra grav visade jag tydligt + på bim-4 å nu fick jag minus hela tiden fram till bim+16 då jag fick ett svagt svagt +....ett minus kan alltid bli ett plus men ett plus är aldrig ett minus :) hänger ni med? :D
    Haha så bra sakt ;)
  • Maadeleine
    SoulBlazy skrev 2008-09-02 13:48:19 följande:
    haha ja man försöker juh vara lite fyndig å hålla hoppet uppe för er alla :) hur går det för dig nu då? haft nå känningar av någe ännu ?
    Alltså ja har ingen aning, känns som mensverk ibland och ibland känns det som att det är på sidan av äggstockarna, Ont i bröstvårtorna men inte själva bröstet.. Humöret är då helt okontrollbart (suck) Men inte en endaste droppe blod och inte ett enda svagt plus ens.. Haha! Orka testa mera nu, NEJ! Jag väntar några dagar och se om tanten kommer eller inte.. Jag har ställt in mej själv nu på att ja inte är gravid bara för att.. Man blir ju galen om man ska gå runt och tänka på varför mensen inte kommer.. Alla vi tjejer tänker för mycket alltså haha!
  • Maadeleine
    SoulBlazy skrev 2008-09-02 13:57:25 följande:
    jag slutade tänka på allt helt jag.....tänkte varken att jag var gravid eller inte....men däremot så började man juh förbanna kroppen å undra vart fröken röd tatt vägen :) men men allt man kan göra är juh att vänta å förhoppningsvis får man de svar man drömt om :) det är juh aldrig ett sämre svar än att man får en ny chans att hoppa på de... :D
    Precis mera sport då :P Ne det är bara att vänta och se, tänk om man hade ett egen ultraljud hemma haha fasen så coolt ;) Kunde man kanske få svart på en gång :)
  • Maadeleine
    SoulBlazy skrev 2008-09-02 14:30:50 följande:
    haha undrar hur många ggr man har önskat det :D skulle va hur häftigt som helst :D här ser allt fint ut humm humm :D hahah
    Hahaha :D
  • Maadeleine
    Jirry skrev 2008-09-03 00:18:58 följande:
    Nu är det tidigt inne på BIM+7, vita flytningar, mensvärk, ömmande tuttar, tror inte mensen kommer i dag heller för flytningarna brukar ändra färg till brunt innan mensen kommer.Mysko kropp ja har:P
    Du är inte ensamen :) Vi får helt enkelt vänta och se vad som händer, ingen tant för mej idag heller så
  • Maadeleine

Har gett upp nu med detta testandet, bim +6 idag och inte nån tant men massa mensverk.. Och inte ett plus på stickan, Mensen kanske hoppat över en månad som den aldrig gjort förut, Ganska less på att ha det såhär nu! KOM MENSEN!!!

• Maadeleine
    Trynträ skrev 2008-09-03 16:11:06 följande:
    Å jag har inte ens mensvärk. Tror min kropp är lite knäpp. Lite ont kan man väl få nånstans. Nu börjar det ju kännas som vanligt. Eller så har jag helt enkelt vant mig nu.
    Ja du man inbillar sej väl eller nått, men mensen är då borta alla fall så det undrar ja mest över om man nu inte är gravid.. man blir då ganska less...
  • Maadeleine
    Trynträ skrev 2008-09-03 16:19:32 följande:
    För min egen del hade ju hoppet varit större om jag vetat om jag haf ÄL eller ej men som det är nu har jag inte en aning.Däremot har jag haft skumma känslor denna månad som jag aldrig haft förut. Men så har jag ju käkat p-piller i typ hundra år också så man vet ju aldrig.
    Oki ja min mens har varit regelbunden alla fall sen februari, alltid varit mellan 28/29 dagar och nu är den sex dagar sen :S
  • Maadeleine
    Trynträ skrev 2008-09-03 16:25:29 följande:
    Isåfall låter det ju väldans lovande.Idag har det varit väldigt jobbigt på jobbet. Håller nästan på att somna så jag måste nog bege mig hemåt nu. Har inte sovit så bra på sistone.
    Jaså som ja då, är uppe och pinkar varje timme typ :S Men det känns som varför skulle det visa plus sen om det inte gör det nu, fatta då inget jag!? Kanske mensen hoppat över en månad som den aldrig gjort förut? Sen har ja som mensverk varje dag nästan och då tänker ja, snart kommer mensen! Men inte då
  • Maadeleine
    Tuttie skrev 2008-09-03 17:54:32 följande:
    BIM +6 "Grav"symtom: Ont i brösten, mår illa.. , mensvärk i mellanåt... (molvärk?)Men inte gravid enligt testen... SUCK!
    Samma som ja, inget plus alls, och ingen mens så långt ögat kan nå BIM+6 för mej med..
  • Maadeleine
    Tuttie skrev 2008-09-03 18:08:42 följande:
    Så jäkla surt...Har hört att man kan hoppa över ne ägglossning 1 månad utan nått större problem men skippas mensen då också eller kommer den ändå?
    Har ingen aning kanske det som hänt mej nu då, men varför mensverk och skit humör och onda bröstvårtor då :-s Hmz fatta då inget
  • Maadeleine

Dancing Sunrise skrev 2008-09-03 18:22:55 följande:

Min kompis plussade på BIM+12, så det är helt normalt att plussa sent. Vissa är väldigt låghormonade och gravhormonerna syns sent.
    ja man börja funder, fatta inte riktigt vad som händer, men tydligen kan mensen hoppa över en månad,och det har då aldrig hänt mej, Man undrar bara varför det inte syns nu om man skulle va det
  • Maadeleine

Hehe ok så den kommer ändå.. kanske är en bebbe inne i magan då Får vänta och se vad som händer hehe!

• Maadeleine
    Kenzie skrev 2008-09-03 18:32:13 följande:
    Jag plussade på bim + 9 och kände mig inte alls gravid, hade bara lite molvärk och trodde mensen skulle komma närsomhelst. Så ge inte upp hoppet tjejer
    Hur ofta testade du?
  • Maadeleine
    Kenzie skrev 2008-09-03 18:35:44 följande:
    Hm varannan dag från bim tror jag.
    Oki har kollat varje dag jag, så nu lägger ja ner några dagar och ser vad som händer och sker :)
  • Maadeleine

ett plus ett skrev 2008-09-03 18:38:17 följande:

Det är vanligt att hoppa över ägglossning 1-2 ggr per år och då blöder man som vanligt eller inte alls. Om äl uteblir är det ju inte så konstigt om det känns knas i kroppen. Jag har själv fått rejäla grav-sympyom förut en gång och var helt övertygad om att jag var gravid. Jag ville inte vara det den gången så det var absolut inget önsketänkande som satte igång en skengraviditet utan det var mina symptom som fick mig att bli orolig. Utebliven mens, molvärk, illamående, känslig för lukter var några av de symptom jag kände.Med andra ord är det inget att vara orolig för hur det än ligger till, allt blev snabbt som vanligt igen. Jag hoppas såklart på att ni får plus, men oroliga för att något är fel ska ni inte vara!
    Absolut! Bara vänta och se..
  • Maadeleine

Så känslig tjej! Börja då gråta för ingenting, men nu grät ja för ja såg på sjukhuset, storböla! Ojojo

• Maadeleine

Idag kom tanten, va ingen bebis då.. Nya tag lycka till tjejer

• Maadeleine
    Jirry skrev 2008-09-04 23:50:01 följande:
    samma här men kom 3/9 i ställe Piss.
    Nya tag för oss då om nån vecka ;) Är ju inte fel att mysa heller hehe
  • Maadeleine
    Trynträ skrev 2008-09-05 21:17:54 följande:
    Härligt! En får gratulera.
    Åh va kul grattis
Svar på tråden Sent plus?