• clt78

Ni som kallar er oförklarligt barnlösa!!

Har ni regelbunden mens? Vi har inte fått nån "diagnos" men jag har oregelbunden mens, 30-45 dagar...

• Svar på tråden Ni som kallar er oförklarligt barnlösa!!
  • ebben

Jag hade regelbunden mens! Men det visade sig sen att jag ingen ÄL hade...........

• ebben

kan ju förtydliga att jag hade på 29,30 dar.
    Vi hade en dotter,men fick inte ett till. Förrän jag hade ätit pergo i 2 år-DÅ kom han! Sen däremot blev jag gravid direkt efter avslutad amning.
    Läkaren sa att en del blir mer fertila med åldern,man tror ju tvärtom! Jag är 31 nu.Hon,läkaren förstod inte alls varför jag inte blev gravid...............
    Men nu har jag ju 2 o snart ett till? Så kan det gå.

• Månsson

Jag har hyffsat regelbunden mens 26-28 dagar.
    Lycka till!

• Fröja

Ja, min mens är regelunden. Varierar med max tre dagar hit eller dit. Vi har genomgått en utredning, inga fel hittades, och vi är oförklarligt barnlösa.

Lycka till!

• clt78

ebben: Kul att höra! Lycka till med alla barn =)

• Linusida

Samma som Fröja ovan. Har dessutom gjort 2 IVF o 2 FET som misslyckats... Blir snart deprimerad på kuppen...

• flygare

Hej
    Har oregelbunden mens och få ägglossningar

• Fommpen

clt78
    Kollade in din press, du har ju ätit pergo, det beror väl på att du har dålig eller ingen ÄL? Eller? Då finns det väl en orsak till att det inte blir någon bebis?

Väntar ni bara nu, eller får ni någon hjälp under tiden?

• clt78

Flygare: Såg i din presentation att du är gravid! Grattis! Kul att höra, ger mig lite hopp! Hur pass oregelbunden var du?

Fommpen: Jo, det är ju strul med äl, men vissa tycks bli gravida trots oregelbunden äl.. Och min läkare tycker att det är konstigt att det inte blivit nåt... Vi väntar bara nu, försöker njuta av sommaren...

• Winnie

Jag har regelbunden mens på 28-29 dagar. Vi är klassade som oförklarligt barnlösa efter att vi genomgick en utredning. Gjorde då IVF som lyckades på första försöket.

Svar på tråden Ni som kallar er oförklarligt barnlösa!!