• mia1980

Maskar i Nestle Välling!!!!!!!!!!!!

Jag är imponerad av att alla verkar ha problem med Nestles grejor.
    Har alltid gett min son Nestle och har inte märkt något...

Wirlwind: Det kan ju vara som någon annan skrev... Kan komma från ditt skåp... Kolla det först innan du börjar skrika på Nestle...

• mia1980

Skimra: Dom har vällingen i en sluten pappåse och vad är det som säger att den inte blivigt skadad i frakten.

Inte för att ta deras parti eller något men detta behöver ju faktiskt inte komma från fabriken. Det kan ha kommit under frak och lager i butik. Har förpakningen på någotvis blivigt skadad (bara lite) så kan dessa kryp komma in.

Till alla som vill att hon ska gå till tidningarna: Varför? ALLT dåligt är inte Nestlés fel.

Säger det igen: Har så gott som BARA använt Nestlés produkter och har ALDRIG märk något konstigt. Om det bara är dåligt så bör man ju märka något på 2½ år. Eller?

• mia1980

Hejlani: Det är ju lätt att "tryckfelsnisse" dyker upp... Så är det ju på allt. Det var ju bra att du kontaktade dom så att det blev uppmärksammat.

• mia1980

Hejlani: Stog det att det var ny dosering eller det var bara så att det plötsligt var ökat med 2 mått. Kan ju vara "tryckfel" även om det är ny förpakning...

• mia1980

Konstigt att dom inte informerade lite om det. Jag som var van Nestléanvändare kollade ALDRIG på doseringen.... Kanske doserade fel till min son... Kommer du ihog vilken av vällingarna det gällde?

• mia1980

Hejlani: Okej. Den använde vi aldrig. Men det är säkert många som gör.

Svar på tråden Maskar i Nestle Välling!!!!!!!!!!!!