Simskola för 4-åring i Stockholm
Någon som kan rekomendera en bra simskola för en nybliven 4-åring i Stockholm?
Någon som kan rekomendera en bra simskola för en nybliven 4-åring i Stockholm?
Det beror lite på var du bor alt. hur långt du kan tänka dig att åka... vi går på Linnéas simskola och är jättenöjda. De var de enda som hade crawlsimskola redan från 3 år, därför valde vi dem. Nu har jag sett att även Vattenhuset har simskola för barn från 4 år men har inte provat dem personligen.
Det ligger i Täby/Mörby? Lite för långt att åka tycker jag, vi bor på söder.
Men tack så mycket för tipset
Mina barn har gått/går hos Trampoolin och vi är nöjda! De badar lite överallt i stan och utanför.
Kolla med Gamla stans simskola. De är ju ganska nära Södermalm och de är inte så dyra.
Simklubbarna har ofta start från fyra år. Min fyraåring börjar nu när han är fyra år och tre månader i en av Stockholms simklubbar. Vet inte om de satsar på yngre barn?
Min äldre kille började simma TVÅ gånger i veckan när han var 5½ år. Aningen tidigt tyckte jag, men han älskar det!!
Webadressen är : www.gamlastanssimskola.se
Jag betalar 500 kr för 6 lektioner om 30 min. Det var ganska fullt i innerstan nästan överallt så jag var ganska nöjd när jag fick plats hos dem med ganska kort varsel för min 4 åring.
För att gå i Stockholms stads simskolor måste man som kanske bekant är vara 5 år fyllda.
Nu har swimmix öppnat i Stockholm, deras pedagogik och verksamhet är jättebra! Linneas är såklart också fantastiskt!
Tack för alla tips Gamla stan låter bra, ska genast kolla upp.