• elvinaOstefan

Okej att köpa begagnade barnkläder???

Jag köper inte begagnade kläder, men jag ser inget fel i det heller (dvs om kläderna är i gott skick).  Visst föredrar jag att veta vem som har haft kläderna innan.. Men samtidigt så tycke jag att man ofta kan fynda massa nya och fina kläder på reorna, och det blir ungefär samma peng för begagnat. Där av köper jag inte det. Men jag hade nog kunnat investera i en begagnad overall av dyrare märke, då får man ju en bra sak för ett rimligt pris :)

Devin, det finaste vi har ♥
  • elvinaOstefan
    Pallas skrev 2008-09-01 23:16:02 följande:
    Njae, inte om man verkligen letar och inte köper första bästa. Härom veckan köpte jag tex ett begagnat fleeceklätt galonställ i _nyskick_ av ett svindyrt märke för 50 kr. Så billigt får man det inte på rea. Dessutom köpte jag ett par dyra vinterskor med lapparna kvar för 30 kr. Inte heller reapris, direkt.
    Nä inte allt, men syfta mer på bodies, mjukisbyxor, tröjor mm. På reorna har jag fyndat jättefina bodies för 15kr, köper jag på tradera så får jag ju betala 11kr i bara frakten. Men där av så skrev jag ju också att man kunde fynda märkeskläder. Hade faktiskt tänkt köpa en POP overall i nyskick och spara ett par hunralappar, men så fick min kära mor nys om det och köpte en :)
    Devin, det finaste vi har ♥
Svar på tråden Okej att köpa begagnade barnkläder???