• HelenS

För alla oss som gillar LINDEX - del 5

Hämtade mitt lindexpaket igår och blev jättesbesviken på en manschester klänning som jag beställt till mig själv. Den var så skrynklig så man knappt kunde se hur den ser ut. Inte blir man sugen på att sätta på sig den. Inte hade de kunnat sälja den så i butiken, varför är det ok att de ser ut så när man köper från webb-butiken?

• HelenS

www.lindex.com/se/Products/Product.aspx&subid=9550&prodid=2058135&parentid=0&color=457077&NewView=true

Någon som har provat dessa? Är det samma svarta som de hade för 199:- i vintras?

Någon som man tipsa om några andra smala jeans/byxor? Som funkar att ha i stövlarna.

• HelenS

Tack! Jag var heller inte så nöjd med de svarta, blev slappa efter ett tag. Skall absolut spana in jeansleggings på MQ!
    Maj bebis 07 skrev 2008-09-22 14:30:25 följande:

HelenS Jag köpte de billiga strechjeansen från Lindex i våras. Tyckte inte de var så jättefina men ok för det priset. Men vill däremot tipsa om ngt som finns på MQ! Jeansleggings! . Bli inte avskräckt när du ser dem på galgen för de ser jättefula ut! Märket är Zoul (MQ:s egna) och de kostar 299:-. Det är som tunna strechjeans som är formade som leggings. Sitter tajt på vaden vilket är perfekt under stövlarna nu. Härlig hög resår i midjan vilket gör att man inte får den fula valken som man kan få av vanliga jeans. Så dessa byxorna är inget att ha med en kort top! Riktiga jeanssömmar gör att de ser precis ut som vanliga jeans. Jag köpte båda färgerna som fanns inne nu, mörk jeans och ännu mörkare jeans (nästan svarta). Supersköna!!
  • HelenS

hämtade mitt paket på lindex igår. Har bla köpt en BH som jag måste åka och lämna tillbaka idag. Skall bli intressant och se hur de gör med pridet (rabatten). Jag har matat in alla koder som fanns. Och där det stod 100/300 fick jag 250:- rabatt. Tror att den slog ihop med 25%, men om jag nu hittar en annan (dyrare) BH skall det bli intressant och se hur de klurar ut det i kassan

Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 5