Inlägg från: Lisa Loop |Visa alla inlägg
  • Lisa Loop

För alla oss som gillar LINDEX - del 5

Åh, det låter som fina kläder från KappAhl.

Jag hade problem med att lägga min beställning igår, fick inget bekräftelsemail. Så idag la jag en ny beställning på samma kläder och när den gick igenom så kom den första beställningen upp också. Jag ringde till kundtjänst så de tog bort den första beställningen och då passade jag på att framföra önskemål om att ALLA färger på t3b2 ska finnas i webshopen.

Ewis skrev 2008-09-02 19:35:25 följande:
    Shoppade igår röd plysch tunika/klänning med fickor och cerisrosa kanter + röda plyschbyxor (KappAhl), cerisrosa aktig plysch zipjacka, cerisrosa mysbyxor och cerisrosa tights (Lindex).Tunikaklänningen som jag köpte i dag passar både till dom röda plyschbyxorna och dom cerisrosa byxor och tights som jag köpt.
  • Lisa Loop
    HelenS skrev 2008-09-02 08:41:23 följande:
    Hämtade mitt lindexpaket igår och blev jättesbesviken på en manschester klänning som jag beställt till mig själv. Den var så skrynklig så man knappt kunde se hur den ser ut. Inte blir man sugen på att sätta på sig den. Inte hade de kunnat sälja den så i butiken, varför är det ok att de ser ut så när man köper från webb-butiken?
    Jag beställde två ex av manchesterklänningen (den blå) som jag fick förra veckan och de var jättefina båda två. Vad tråkigt att din inte var det.
  • Lisa Loop
    Pillis1975 skrev 2008-09-03 21:23:34 följande:
    Jaa, jag brukar vägra Kappahls byxor då jag har smalisar till barn, mén tänkte att de kanske ändrat dem till det bättre.
    Jag köpte den superfina röda velourtunikan på KappAhl idag (kostade 67kr efter en 25% kupong). Kollade på byxorna som hör till men jag tyckte inte att resåren var så bra, den verkar vara som resåren på lindex babyvelorubyxor och de sitter inte uppe bra på min tjej.
  • Lisa Loop
    Tina83 skrev 2008-09-03 14:19:50 följande:
    jag har båda, både blå och brun. superköp
    Js, det var ju du som tipsade mig om den klänningen! Den är verkligen superskön. Nu har vi samma klänning och nästan samma vagn (vi träffades ju i briotråden häromdagen).
  • Lisa Loop
    solstraalen skrev 2008-09-04 16:13:43 följande:
    Vet någon om det finns någon HM-tråd??Jag var idag på HM och där såg jag en grön fleecetröja ( sånna som HM har för 98kr ) å den var ju bara såååååå snygg, men fanns inte i 86 eller 92 Den gröna fanns inte heller på nätshoppen..
    Äsch, det här kan väl vara lite hm-tråd också... Isåfall vill jag tipsa om att det finns jättesöta manchesterbyxor på flick med hjärtan påsydda på knäna. De kanske har funnits förut men de var nya för mig som precis har bytt från baby till flickavd. Kostade bara 98:- och fanns i massor av färger, jag köpte röda. Köpte också en jättesöt tröja med Bambi på.
  • Lisa Loop
    Zizter skrev 2008-09-05 23:31:33 följande:
    .. han fick ju en hello kitty docksulky häromveckan åxå.. rosa.. så söt! hihi han går ingenstans utan den!
    Var har du köpt Hello Kitty docksulky? Låter jättesött! Har du bild?
  • Lisa Loop

Labrador älskare, vilken söt liten pingla i bildtråden! Helt inpackad i kläder, bara näsan som syns. Jättegullig!

• Lisa Loop
    daphniamagna skrev 2008-10-06 23:10:30 följande:
    Är det någon här som har denna klänning i strl 40 el 38?www.lindex.com/Products/ImageZoom.aspx...
    Jag har den i 36 och jag gillar den verkligen. Tycker inte att de är små i storlekarna så ta 38 om du normalt har det.
Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 5