Inlägg från: swemaria66 |Visa alla inlägg
  • swemaria66

För alla oss som gillar LINDEX - del 5

Är det någon här som har varit i Barkarby dom senaste dagarna...har det kommit in några nya velourisar?  en annan fråga skulle beställa på Lindex Shop Online och varan står att den är slut men den finns kvar ändå i kassan funkar det ändå då eller...tänkte betala men men....

Mina små underbara barn
  • swemaria66

Pratade med kundtjänst så jag har fått svar på mina frågor...tack ändåSkrattande

swemaria66 skrev 2008-09-03 14:01:38 följande:
    Är det någon här som har varit i Barkarby dom senaste dagarna...har det kommit in några nya velourisar?  en annan fråga skulle beställa på Lindex Shop Online och varan står att den är slut men den finns kvar ändå i kassan funkar det ändå då eller...tänkte betala men men....
    Mina små underbara barn
  • swemaria66

Dom kommer att släppa velour byxor en gång varje månad fram till jul sa hon på kundtjänst...nästa gång vecka 38 eller 39.

Mina små underbara barn
  • swemaria66
    Pinkie skrev 2008-09-03 19:00:58 följande:
    I vilka färger??
    Ja det sa hon inte men jag tror hon menar alla färger ska fyllas på.
    Mina små underbara barn
  • swemaria66

En fråga: När man handlar på Webbshoppen och man väljer att hämta i butik....när får man hämta där? Får man något meddelande när man ska hämta paketet?Hur funkar det....

Mina små underbara barn
  • swemaria66
    Pinkie skrev 2008-09-04 07:32:11 följande:
    Vilka färger har funnits då??Gråa, bruna, orangea, rosa, lila, röda?
    Wilmis07 skrev 2008-09-04 07:35:04 följande:
    Svarta också.
    Ja det var väl alla dom färgernaSkrattande

Tack för era svar ang webbshopen...jag beställde i måndagskväll, femmyror den turkosa tajtsen och tröjan...inget sms eller mail ännu.
    Mina små underbara barn
  • swemaria66

En fråga till er som har Villervallas velour byxor....Är dom normal i storleken och är det ett snöre vid benslutet som man kan dra åt eller är dom bara raka.

Mina små underbara barn
  • swemaria66
    FL Lisa skrev 2008-09-04 14:38:58 följande:
    jag upplever dom som rätt normala i storleken. men jag tog en storlek större till min grabb än vad han normalt har för det är snöre i benslutet som man kan dra åt och då gör det ju inget att dom är lite långa
    Jamen va bra det låter toppen
    Mina små underbara barn
  • swemaria66
    Love Isac skrev 2008-09-04 14:46:40 följande:
    Gå upp en storlek i byxorna är mitt råd!Ja där är dragsko där nere!Lycka till
    Tack!! Beställt&klart gick upp en storlek...orkar inte jaga runt nå mer efter röda plyschisar, både dottern&sonen får röda.
    Mina små underbara barn
  • swemaria66
    Känslan skrev 2008-09-04 20:05:45 följande:
    I dag har jag fått tag på röda och svarta velourbyxor på Lindex,äntligen! =D
    Men du kan ju inte komma hit och skriva så och sen försvinnaFlört vi vill ju veta mer....VAR?
    Mina små underbara barn
  • swemaria66

Jag beställde förra måndagen...paketet ska ha kommit i torsdags enligt min sida på webben men jag har inte fått något sms eller mail om det, får åka ner om en stund och kolla...jag som var på  min Lindex i torsdags.

Mina små underbara barn
  • swemaria66
    Myggis skrev 2008-09-08 12:48:55 följande:
    Visst kan man ha dessa hängslebyxor på en kille, eller? (se mitt bildgalleri)Köpta på flickavd på Lindex. Inköpta efter mycket stor protest från sambon som påstår att det är en flickmodell. Jag tycker dock att de är unisex.www.familjeliv.se/hem/myggis/galleri.php
    Snygga
    Mina små underbara barn
  • swemaria66
    Snorky skrev 2008-09-08 22:00:02 följande:
    jag tycker mönstrat passar utmärkt till dagiskort. Min stora har av nån anledning haft Me&I-tröjor på båda sina dagisfoton och ni vet väl hur de ofta ser ut! Jag älskar dessutom alloverprint. De fotona har blivit kanonfina. En vit t-shirt äger vi inte ens... finns inget tråkigare enligt mig Nä, mönstrat känns mkt roligare och sen präglar det ju lite modet just vid fotograferingen och sånt tycker jag är kul att kolla tillbaka på senare.  Så jag tycker absolut du kan ta fem myror kläderna. Jag sitter och funderar på vad vi ska ha på pojkarna i år. Jag hade tänkt mig syskonkort också så jag vill gärna ha nån söt syskonmatchning. Hmm... undra om vi ska fortsätta på Me&i-temat!
    Våra barn har oxå  haft Me&i kläder på sitt dagis kort...förra året blev det monster tröjorna, i år tror jag att det blir noshörningar..om jag hinner få dom.
    Mina små underbara barn
Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 5