Inlägg från: Xgirl83 |Visa alla inlägg
  • Xgirl83

För alla oss som gillar LINDEX - del 5

Pasadena skrev 2008-09-04 12:36:32 följande:
    Åh vad bra att du ställde frågan för min tjeje kan inte heller ha lindex-brallorna för att hon är så smal JAg kikade in på villervalla.se men man ser ju inte vilka som är velourbyxorna? Står ingen beskrivning? Är det alla byxor som står under kategorin byxor?
    Det är byxorna på de två nedersta raderna som är velour. Om du klickar på bilderna så står det t ex "grön velour byxa" eller "svart rak byxa" osv så du vet vad som är vad. Så det är bara de som det just står velour som är det.
  • Xgirl83

Mini Pantern: Tack för hjälpen i bildtråden.

• Xgirl83
    NovJenny skrev 2008-09-04 19:29:07 följande:
    Var har du hört att man inte ska impregnera?
    Jag nämnde det några sidor bak, att jag har hört det men det är inte bekräftade uppgifter. Men jag tycker det låter logiskt. Det var en fd kollega till mig som sa det, nu gällde det iofs goretex-skor. Han hade jobbat i skoaffär och sa till mig att jag inte skulle impregnera dem för då förstörs andingsfunktionen. Sedan är det ju allt annat än miljövänligt också.
  • Xgirl83
    Wilmis07 skrev 2008-09-06 15:20:34 följande:
    www.lindex.com/se/Products/Product.aspxågon som vet hur dessa är i storlek?
    Jag har förra årets och de är jättestora i stl! Jag köpte minsta stl 74, vilket är det hon precis börjat använda på vanliga kläder, och hon fullkomligt drunknar i dem.
  • Xgirl83

Alltså jag försöker göra en beställning i stl 92 till dotterns kusin (pojke) men ALLT i webshopen är ju slut! De får väl ta in mer eller ta in nytt, jag har säkert tittat på 20 plagg och allt är slut i aktuell storlek. Har aldrig varit med om en webshop med så dålig lagerstatus.

Fick i alla fall tag på ett par röda velour i stl 92 o butik förut till hans tvillingsyster.

• Xgirl83
    cloudberry79 skrev 2008-09-22 20:14:17 följande:
    Rött är ju fint, en varsin vit tröja med olika tryck och röda byxor kanske?
    Om det var svar till mig så, tyvärr så var de röda byxorna jag hittade de sista som fanns i affären. Lite synd! Och de är stl 92 vilket jag tror blir för litet för killen just på velouren som väl är små i storleken. Största problemet har jag med byxor, finns bara jeans och tights, inte så mycket mjuka byxor till dagis och liknande.
  • Xgirl83

Anna i Skåne: I vilka storlekar fanns den röda klänningen och bodyn med hjärtan? Pris? Jättefin ju, en sån vill jag ha till dottern i jul!

• Xgirl83
    fritzie76 skrev 2008-10-22 15:09:41 följande:
    Jag ska köpa en julklänning till tösen, 8 månader i jul. Vilken ska jag ta, den röda sammetsklänningen eller den röda manschesterklänningen? Kan inte bestämma mig...
    Jag hade valt (och kommer välja) denna:
    www.lindex.com/se/Products/Product.aspx&subid=111361&prodid=2414737&parentid=0&color=467637&NewView=true

Tycker som någon annan skrev att de andra är lite "för mycket", även om de är väldigt fina. Men av de du nämnde så gillar jag nog manchesterklänningen bäst.
  • Xgirl83
    Lupiner skrev 2008-10-24 13:08:26 följande:
    Vet någon när LIndex brukar få inte tomte- och luciakläder samt lite extra fina jul- och nyårskläder?
    Jag har visserligen inte sett tomtekläder och sånt än, men flera fina klänningar och kjolar i rött, fintröjor/bodies i vitt med spets och brodyr och sånt, finskjortor till pojkar m.m har kommit in senaste veckan. En hel del av det kan du se i webshopen tror jag.
  • Xgirl83

Dottern på snart 1 år har stl 74 i kläder och har fått denna Bamse-overall av sin farmor i stl 80: www.lindex.com/se/Products/Product.aspx&subid=1357441&prodid=1972476&parentid=111365&promolevel=true&color=1972478&NewView=true

Den är ganska stor och hon ska ju lära sig gå och sådär. Då blir det nog klumpigt. Funderar på att byta till Fix-overallen här nedan, men den finns bara kvar i stl 74 i vår butik, och då är ju risken att den inte passar hela vintern.
    www.lindex.com/se/Products/Product.aspx&subid=723129&prodid=1906576&parentid=0&color=753551&NewView=true

Tänkte gå till Lindex och få provat Fix:en i helgen, men vad hade ni valt? Såg att den fanns kvar i stl 80 i webshopen, vet ni om den kan vara mindre i stl än Bamse?

Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 5